معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار تبریز گفت: ۱۱۴ دستگاه وانت‌بار میوه‌فروش در سطح مناطق دهگانه شهرداری جمع آوری شد.
کد خبر: ۱۰۸۳۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹ 24 December 2022

به گزارش تابناک تبریز، جواد صدیقی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای آذر امسال طرح ساماندهی وانت بارهای میوه فروش شهرداری تبریز در سطح مناطق دهگانه آغاز شده است، افزود: این طرح با هدف پیشگیری از سد معبر، کاهش ترافیک شهری و ساماندهی این افراد در مکان‌های ویژه اجرا می شود.

وی اظهار داشت: زمین مورد نیاز برای استقرار این افراد شناسایی و آماده سازی شده و وانت بارهای میوه فروش می توانند در ساعات مشخص در مکان های معین شده استقرار یافته و به مردم میوه عرضه کنند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار تبریز با بیان اینکه ساماندهی وانت بارهای میوه فروش با همکاری دستگاه های مختلف اجرا می شود، گفت: در این طرح، قبل از جمع‌آوری وانت بارهای میوه فروش، ابلاغیه‌هایی از سوی شهرداری تبریز مبنی بر ثبت‌نام مالکان این خودروها در سطح شهر نصب شده بود.

صدیقی، با اشاره به اهمیت طرح ساماندهی وانت‌بارهای شهری ادامه داد: با ساماندهی و جمع‌آوری وانت‌بارهای میوه فروش شاهد کاهش ترافیک و سدمعبر در مسیرهای اصلی شهر و تسهیل تردد شهروندان خواهیم شد.

وی یادآوری کرد: در سطح شهر تبریز ۵۰۰ دستگاه وانت‌بار میوه‌فروش فعالیت دارند که ۳۰۰ دستگاه آن در انحصار ۱۸ نفر بوده و به صورت اجاره در اختیار افراد قرار می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :