رئیس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی ایلام خبر داد؛
رئیس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون کالاهایی به ارزش ۵۶۹ میلیارد ریال که در این مجموعه نگهداری می شدند، به صاحبان آنها مسترد شده است.
کد خبر: ۱۰۸۳۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷ 20 December 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ نجم الدین موسی نژاد اظهار داشت: یکی از وظایف و مسئولیت های اصلی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی امانتداری و نگهداری از کالاهای مختلف تا زمان تعیین تکلیف و صدور رای قطعی است که در این رابطه از ابتدای سال تاکنون کالاهایی با مجموع ارزش بیش از ۵۶۹ میلیارد ریال به صاحبان آنها استرداد یافته اند که این امر مبین مسئولیت خطیر این سازمان به نمایندگی از دولت در حفظ منافع ملت است.

وی از افزایش ۲۰۶ درصدی تعداد پرونده های مشمول عملیات غیر فروش (استرداد) در استان خبر داد و افزود: تمام وجوه حاصل از فروش بصورت مستقیم توسط خریداران به حساب درآمدهای عمومی خزانه واریز شده که با انجام این عملیات تعداد ۹۹ پرونده تعیین تکلیف شده است.

رئیس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی ایلام به افزایش ۴۱ درصدی تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی این استان اشاره کرد و یادآور شد: این اقدام با نظارت ویژه در خصوص ساماندهی انبارها و اصلاح رویه استعلامات گمرکی‌ها صورت گرفت.

موسی نژاد یادآور شد: این مدت (سال گذشته تاکنون) تعداد ۱۲ فقره پرونده مشمول عملیات غیرفروش (واگذاری) با تعداد ۳۶ ردیف کالا به ارزش هشت میلیارد ریال تشکیل شده است.

به گفته وی، این میزان پرونده واگذاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد و از لحاظ ریالی نیز ۲۰ درصد افزایش یافته است./م

ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار