مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام؛
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام بیان داشت : سال گذشته اعتبار اشتغال‌زایی ایثارگران این استان ۴۵۰ میلیارد ریال بود که امسال و به همت دولت سیزدهم این مبلغ به دو هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۰۸۲۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵ 18 December 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ جمال اسدی افزود : اعتبار این تسهیلات به بانک‌ها ابلاغ و از اواخر آذرماه جاری پرداخت آن‌ها به متقاضیان واجد شرایط آغاز خواهد شد. این تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد چهار درصد با سرانه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده و برای مشاغل کارگاهی تا سقف سه میلیارد ریال قابل افزایش خواهد بود.

وی گفت : از مجموع دو هزار و ۱۸۰ فرد مشمول واجد شرایط تبدیل وضعیت تاکنون تبدیل وضعیت دو هزار و ۶۰ نفر انجام و احکام آن‌ها صادر و یا در دست صدور بوده و مابقی نیز مربوط به شرکت‌های پتروشیمی و وابسته به وزارت نفت هستند که در این زمینه رایزنی لازم انجام و اقدام‌های لازم در پتروشیمی در حال انجام بوده و شرکت نفت نیز در حال پیگیری و رفع مشکل هستند.

اسدی ادامه داد : جامعه هدف این نهاد که تا سقف ۲۵۰ میلیون ریال وام مسکن دریافت و تا پایان سال ۱۳۹۹ تسهیلات خود را به صورت کامل باز پرداخت کرده باشند، می‌توانند دوباره وام خرید یا احداث بگیرند که مبالغ این تسهیلات در مناطق شهری چهار میلیارد ریال و در مناطق روستایی دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است./ع

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار