مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام؛
مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام با بیان اینکه فرهنگ مطالعه نقش مهمی در تامین سلامت جامعه دارد، گفت: بهره گیری از ظرفیت‌های اجتماعی و اقتصادی فعالان این حوزه در رفع موانع کتابخوانی تاثیر گذار است.
کد خبر: ۱۰۸۱۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰ 13 December 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سمیه حیدری در دیدار با مدیرکل بیمه سلامت ایلام هدف از فعالیت‌های فرهنگی در کتابخانه های عمومی، را تقویت هویت ملی و مذهبی هموطنان و تقویت بنیه های فرهنگی آنها دانست.

وی افزود: هدف از تنوع بخشیدن به فعالیت کتابخانه های عمومی ایجاد جذابیت برای جذب اقشار مختلف مردم و تبدیل این مکان به پایگاههای فعال فرهنگی و اجتماعی است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام با اشاره به نقش مطالعه در تامین سلامت جامعه و ارتباط تنگاتنگ این دو مقوله، بهره گیری از ظرفیت‌های اجتماعی و اقتصادی فعالان این حوزه را در رفع موانع کتابخوانی تاکید کرد.

حیدری در پایان سخنان خود، کمک به تامین منابع مکتوب و تجهیز بخش کودک کتابخانه های عمومی و همچنین کمک به تکمیل پروژه های ناتمام عمرانی را از جمله موارد مهم برای مشارکت خیرین بخش سلامت در همکاری با کتابخانه های عمومی برشمرد.

رویکردهای جدید نهاد کتابخانه‌ها نویدبخش آینده‌ای بهتر برای توسعه فرهنگ مطالعه است

مدیرکل بیمه سلامت ایلام نیز در این دیدار گفت: رویکردهای جدید نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نویدبخش آینده‌ای بهتر برای توسعه فرهنگ مطالعه در جامعه است.

نورالدین رحیمی افزود: با اشاره به جایگاه بی بدیل کتابخانه های عمومی در توسعه کشور فعال سازی ظرفیت‌های نهفته و درونی این مراکز مهم و ضروری است.

وی یادآور شد: با توجه به خدمات گسترده فعالان حوزه سلامت در بخش های مختلف اجتماعی، حضور آنها در بحث کتاب و کتابخوانی ضروری است.

مدیرکل بیمه سلامت  ایلام در پایان با تشریح منابع و امکانات انجمن خیرین سلامت و همچنین ارائه بخشی از خدمات آنها در کمک به بیماران و نیازمندان درمان، آمادگی آنها برای ورود به عرصه کتابخوانی و رفع بخشی نیازهای موجود را اعلام کرد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار