مدیر اجرایی تیم فوتبال بانوان شرکت پالایش گاز ایلام گفت: این تیم با شکست تیم فوتبال بانوان بندر انزلی با نتیجه ۲ بر صفر به رده چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان صعود کرد.
کد خبر: ۱۰۸۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹ 10 December 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ مژگان صالحی پور  از صعود این تیم به رده چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان خبر داد و اظهار داشت: در دیدار امروز تیم پالایش گاز ایلام با بانوان بندر انزلی، دختران ایلامی توانستند با نتیجه ۲ بر صفر تیم میزبان را شکست دهند.

مدیر اجرایی تیم فوتبال بانوان شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه این دیدار در ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت برگزار شد، افزود: در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان، امروز تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام موفق شد میزبان خود ملوان بندر انزلی را شکست دهد.

وی با بیان اینکه در نیمه اول بازیکنان دو تیم بدون گل به رختکن رفتند، گفت: تیم پالایش گاز ایلام در نیمه ی دوم روی ۲ پاس خوب بازیکن ارزنده و جوان تیم، روژین‌تمرین، و گل های فوروارد خوب سمیه خرمی، در دقایق ۴۹ و ۶۲ به برتری رسید.

مدیر اجرایی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام تصریح کرد: سمیه خرمی با این دو گل با ۷ گل زده در رده سوم گل زنان لیگ برتر قرار دارد.

صالحی پور با اشاره به اینکه بازی با نتیجه ۲ بر صفر به نفع پالایش گاز ایلام به اتمام رسید، اظهار داشت: این سومین برد پیاپی دختران ایلام است و با این پیروزی با ارزش، تیم‌پالایش گاز ایلام به رده چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان صعود کرد.

تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام با ۱۳ امتیاز هم اکنون در رده چهارم لیگ برتر قرار دارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار