مدیر عامل گروه اویک خبر داد ؛
مدیرعامل گروه اویک گفت : پیشرفت‌ پالایشگاه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ دهلران از ورود برق، نصب تجهیزات سنگین و آغاز عملیات پیش‌راه‌اندازی در این پروژه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۰۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 05 December 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدجواد شمس در گفت گو با خبرنگار ما بیان داشت : خوشبختانه پیشرفت پروژه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ دهلران در ماه‌های اخیر و اجرای آزمون مخازن و لوله‌ها، کالیبراسیون تجهیزات ابزار دقیق و تست تجهیزات برقی با سرعت و دقت انجام شده است.

وی اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی، برق ۱۱ کیلوولت این پروژه، آبان ماه سال جاری از طریق استقرار و راه‌اندازی یک دستگاه ترانسفرماتور تأمین و نخستین گام برای آغاز عملیات پیش راه‌اندازی برداشته شد.

شمس تصریح کرد : حمل و نصب برج‌های دی متانایزر به‌عنوان بلندترین تجهیز کارخانه با طول حدود ۶۰ متر و وزن ۱۷۵ تن خبر داد که وظیفه جداسازی متان را در واحد ۴۰۰ به‌عهده دارد.

مدیرعامل گروه اویک نصب دیگر تجهیزات سنگین‌وزن مانند خشک‌کن‌ها، کمپرسورهای واحدهای ۱۱۰، ۱۲۰، ۵۰۰ و فلرهای LP-HP را از دیگر اقدام‌های انجام‌شده در هفته‌های گذشته دانست و تأکید کرد: با نصب این تجهیزات و تمرکز بر تکمیل، آزمون و پیش‌راه‌اندازی تجهیزات تولید بخار، امیدواریم به‌زودی واحد یوتیلیتی مجتمع نیز راه‌اندازی شود.

شمس با بیان اینکه عملیات اجرا و آزمون لوله‌ها در مراحل پایانی قرار دارد، گفت: در بخش سیویل، ساختمان‌ها، سازه‌های فلزی و مخازن نیز فعالیت‌های اجرایی رو به پایان است و انتظار می‌رود تا پایان امسال همه فعالیت‌های این بخش‌ها به‌طور کامل تکمیل شود.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و کوشش‌های انجام‌شده در همه سطوح فنی، اجرایی و پشتیبانی گروه اویک اظهار امیدواری کرد: با تداوم روند اجرایی منطبق با اهداف برنامه‌ریزی‌شده، اهداف پروژه در زمان‌های پیش‌بینی‌شده به ثمر برسد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار