امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان گفت: لازم است یک‌ گروه اندیشه ورز متشکل از افراد نخبه رسانه ای تشکیل و در قالب جهاد تبیین مسایل و واقعیت ها روشنگری شود.
کد خبر: ۱۰۸۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹ 04 December 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار  در نشست شورای فرهنگ عمومی استان ایلام اظهار داشت: همه دستگاه ها در اغتشاشات اخیر پای کار بوده و تلاش شبانه روزی داشتند که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه در زمان دوران دفاع مقدس مردم ایستادند و مقاومت کردند و بر دشمن تا دندان مسلح پیروز شدند، افزود: امروز تبلیغات و رسانه در جنگ ترکیبی حرف اول را می زند و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای جنگ‌ شناختی علیه ملت ایران برنامه ریزی گسترده ای کرده اند.

حجت‌الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: دشمن در فضای مجازی تاخت و تاز می کند و اصل نظام و دین و انقلاب را مورد هجمه قرار داده است ، باید یک خط پدافندی در حوزه رسانه تشکیل و در مرحله بعدی برای تهاجم به تبلیغات رسانه ای دشمن اقدامات لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه نقش خانه مطبوعات و بسیج رسانه در راستای وحدت رویه رسانه ای در استان بسیار مهم است، یادآور شد: وقتی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی اصل نظام را هدف قرار داده اند، دیگر سلیقه های سیاسی معنایی ندارد.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه گروه ها و احزاب سیاسی باید پای کار باشند و اعلام موضع کنند، یادآور شد: لازم است یک‌ گروه اندیشه ورز متشکل از افراد نخبه رسانه ای تشکیل و در قالب جهاد تبیین مسایل و واقعیت ها روشنگری شود.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: باید یک مقابل به مثل رسانه ای با تلاش رسانه های داخلی علیه فضای مجازی و کانال هایی که ارزش های دینی و انقلابی را مورد هجمه قرار داده اند، تشکیل شود.

وی با بیان اینکه از این هیات اندیشه ورز حمایت های تولید محتوایی و پشتیبانی انجام شود، تصریح کرد: با تولید محتوا و با ابزار رسانه ای باید فضایی فراهم کرد که جوانان و نوجوان واقعیت ها را بدانند و آگاه شوند و دشمنان نتوانند نسبت به مهندسی افکار جوانان ما را اقدام کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار