مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: میزان جابجایی مسافر در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این استان ۷۰ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۰۸۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵ 03 December 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سید زاهدین چشمه خاور با اشاره به آمار سفر و مسافر به وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی از مبدا استان به سایر نقاط کشور در سال جاری(اول فروردین تا پایان آبان ماه)، اظهار داشت: در این مدت یک میلیون و ۵۱۲ هزار و ۵۵۲ مسافر با تعداد ۱۳۱ هزار و ۶۱۲ سفر در استان جابجا شده است.

وی با بیان اینکه این‌ میزان جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد رشد نشان می دهد، گفت: همچنین در این مدت تعداد سفر در استان نیز ۲۵ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام به تردد وسایل نقلیه اشاره کرد و یادآور شد: تردد وسایل نقلیه در جاده‌های این استان در بازه زمانی اول فروردین تا پایان آبان ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد افزایش یافت.

چشمه خاور ادامه داد: دوربین‌های نظارتی راهداری در بازه زمانی اول فروردین ماه تا پایان آبان ماه ۳۳ میلیون و ۹۹ هزار و ۶۷۳ تردد خودرو در محورهای مواصلاتی این استان را ثبت کرده اند.

به گفته وی، طی این مدت (ابتدای سال تا پایان آبان ماه ) چهار میلیون و ۳۶۲ هزار و ۱۲۶ وسایل نقلیه سنگین در جاده های ارتباطی استان تردد کرده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۱ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام بیان کرد: بیشترین میزان تردد این مدت در محور ایلام - چوار با یک میلیون و ۹۴۶ هزار و ۱۸۷، محور ایوان - اسلام آباد یک میلیون و ۴۶۳ هزار و ۶۸۶ و مسیر ایلام - سرابله با یک میلیون و ۴۵۱ هزار و ۸۶۲ تردد بوده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار