استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: روابط عمومی های آیینه تمام نمای دستگاه های اجرایی هستند و روابط عمومی ها باید داده ها و ستانده های دستگاه های اجرایی را مدیریت کنند.
کد خبر: ۱۰۷۹۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰ 29 November 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا گفت : جایگاه و منزلت روابط عمومی ها بسیار والاست ، روابط عمومی ها کسانی هستند که عملکرد دستگاه های نظام و دولت را به صورت دو سویه مدیریت و بیان می کنند.

وی افزود : روابط‌عمومی ها در جایگاهی قرار گرفته اند که خدمات دولت را به مردم که ولی نعمت ما هستند، ارائه و بیان می کنند.

بهرام نیا ادامه داد :  رزمندگان ما در شرایطی دوران دفاع مقدس جنگیدند که هر لحظه خبر سقوط نقاطی از مختلف کشور شنیده می‌شود اما شهدا ایستادند و درس امید دادند و همین امیدها موجب سرافرازی ملت ایران شده است.

وی گفت : خدمات بزرگی در دولت سیزدهم انجام شده که رسالت روابط عمومی دستگاه های اجرایی این است که این خدمات را به سمع و بصر مردم برسانند.

بهرام نیا افزود : ایام اربعین حسینی میانگین رضایت مردم در تردد از استان ایلام بیش از ۸۰ درصد بود، چراکه دولت و مردم پای کار بودند و زیرساخت های لازم برای تسهیل در تردد زوار و ارایه خدمات به آنان ایجاد شد و در نهایت رضایت مقام معظم رهبری را نیز به دنبال داشت.

وی گفت : امروز با هجمه های مختلف دشمن وارد شده است اما حضور مردم در صحنه نقشه های آنان نقش بر آب شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار