مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی خبر داد
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در این راستا امسال عملیات آسفالت و لکه‌گیری در 180 کیلومتر از محورهای آذربایجان غربی اجرایی شده است.
کد خبر: ۱۰۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹ 07 October 2015

به گزارش تابناک آذربایجان غربی به نقل از فارس، خلیل محبت‌خواه اظهار داشت: با توجه به کمبود اعتبارات در سال جاری، همچنان در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی به ویژه پروژه‌های راه و شهرسازی فعال هستیم.

وی با بیان اینکه در این خصوص عملیات روکش و آسفالت محورهای اصلی و روستایی مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: امسال در زمینه ساماندهی محورهای مواصلاتی استان اقدامات شاخصی انجام گرفتهاست.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه ساماندهی محورهای استان شامل آسفالت و لکه‌گیری، رفع نقاط حادثه‌خیز و نصب علائم هشدار دهنده است، افزود: در این راستا امسال عملیات آسفالت و لکه‌گیری در 180 کیلومتر از محورهای آذربایجان غربی اجرایی شده است.

این مسئول با بیان اینکه تعریض محورها نیز در استان مورد توجه قرار دارد، ادامه داد: امسال 48 کیلومتر از محورهای استان تعریض شده است که در این خصوص پیمانکاران در سال‌های آینده بدهی خود را دریافت خواهند کرد.

محبت‌خواه با بیان اینکههماکنون آمار تصادفات در استان رو به فزونی است، اعلام کرد: در استان آذربایجان غربی باید بیش از این فرهنگ صحی رانندگی ترویج یابد و برای این منظور باید آموزش‌ها از همان ابتدا کاربردی باشد.

وی با بیان اینکه حذف نقاط حادثه‌خیز نیز در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: امسال در تلاش برای انجام اقدامات زود بازده در رفع مشکلات نقاط حادثه‌خیز هستیم و این نقاط بر حسب اولویت مورد اصلاح قرار می‌گیرند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار