عدل هاشمی پور نماینده سابق مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی طی پیامی رحلت جانسوز آیت الله حاج سید علی اصغر حسینی (رحمت الله علیه) امام جمعه سابق یاسوج را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۰۷۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸ 13 November 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، عدل هاشمی پور نماینده سابق مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی طی پیامی رحلت جانسوز آیت الله حاج سید علی اصغر حسینی (رحمت الله علیه) امام جمعه سابق یاسوج را تسلیت گفت.

متن پیام؛

بسم الله الرحمن الرحیم

"انا لله و انا الیه راجعون"

قال رسول الله(ص)

«اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شی»

رحلت اسف بار حضرت آیه الله حاج سید علی اصغر حسینی (ره) موجبات تألم و تأثر فراوان گردید.

روحانی برجسته، عالم وارسته، فقیه انقلابی و مردمداری که منشأ اثرات خیر و ماندگار بود و عمر شریف خود را در راه ترویج دین مبین اسلام، مبارزه با طاغوت از زمان شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی سپری نمود و پس از آن در مناصب مختلف از جمله؛ تدریس در حوزه های علمیه، تربیت طلاب و سالیان متمادی بعنوان امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ملجأ مردم در امورات مختلف شرعی، فرهنگی، سیاسی و عبادی بود که ان شاءالله این اعمال حسنه به عنوان باقیات و صالحات و صدقه جاریه محفوظ و نزد خدای بزرگ مأجور خواهد بود.

اینجانب از صمیم قلب مصیبت وارده را به حضور بیت شریف معزا، قاطبه مردم و بویژه به تمامی دوست داران و علاقمندانش تسلیت عرض می نمایم. 

برای شادی روح آن فقیه به معبود پیوسته، رحمت و غفران واسعه الهی و برای جمیع بازماندگان صبر و اجر از خداوند سبحان مسئلت دارم.

عدل هاشمی پور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار