حال کسانی که از مدیریت این سرپرست منتفع می شوند و فقط به خواسته های شخصی شان نزدیک خواهند شد، در پی این هستند که مجمع نمایندگان را هم به انتخاب همین سرپرست برای مدیریت ورزش استان راضی کنند
کد خبر: ۱۰۷۶۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳ 11 November 2022

به گزارش تابناک مازندران از مازند۲۴-پس از انتخاب سرپرست جدید که موجی از حیرت و چه بسا ناامیدی را ایجاد کرد که فردی با کارنامه ضعیف به عنوان مسئول موقت ورزش استان برگزیده شد، اهالی ورزش از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی مایوس شدند!

نمایندگانی که همواره دم از حمایت از ورزش استان می زنند، نتوانستند به اجماع لازم برای معرفی یک فرد برتر برسند و همین تشکیک موجب شد تا فردی دور از ذهن که دو سال بر سر کارش حاضر نمی شد و در فعالیت های پیشین معزول و مخلوع از سمت خود بوده به عنوان سرپرست برگزیده شود.

حال کسانی که از مدیریت این سرپرست منتفع می شوند و فقط به خواسته های شخصی شان نزدیک خواهند شد، در پی این هستند که مجمع نمایندگان را هم به انتخاب همین سرپرست برای مدیریت ورزش استان راضی کنند!

اگر چه برخی از نمایندگان هم پذیرفته و حتی در دفتر سرپرست موقت حضور یافته اند اما به فعالین ورزشی حامی خود می گویند که ظرفیت و وجاهت لازم را در وجود وی ندیده اند و اتفاقا مصر هستند برای انتخاب مدیرکل واقعی!

با اینکه از مازنی های مجلس شورای اسلامی به شدت گلایه داریم که اجازه فرصت سوزی به ورزش استان و اتخاذ تصمیمات نگران کننده را می دهند ولی این گلایه به قطع امید بدل می شود اگر هر چه زودتر تکلیف را مشخص نکرده و مردی مامن و مطلوب را برای مدیرکلی ورزش و جوانان مازندران انتخاب نکنند!

مدیریت ورزش استان مردی همه گرا را می خواهد که پیشینه ای شایسته داشته باشد و اهالی ورزش هم تصورشان از وی جانبگرایانه و منفعت طلبانه نباشد!

زیاد سخت نیست. پیرامون ورزش استان چهره های زیادی را می شناسیم که اهلیت دارند منتها چشم فنی می خواهد نه رابطه های پس پرده که اینگونه میز مدیرکلی ورزش استان را حراج کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار