ماموران جهت بررسی صحت و سقم موضوع به محل اعزام و مشخص شد، دو اصله درخت توسکا به قطر30 به وزن 2 تن توسط افراد ناشناس قطع و به گوشه ای از محل قرار گرفته است که در این خصوص پرونده تشکیل و تحت رسیدگی می باشد
کد خبر: ۱۰۷۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶ 09 November 2022

به گزارش تابناک مازندران ، فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 2 تن چوب جنگلي قاچاق دپو شده در جنگل های پارتکلای آن شهرستان خبر داد. .
بر اساس گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده"به تشديد اقدامات همه جانبه انتظامي به منظور مقابله با قاچاقچيان چوب اشاره كرد و اظهار داشت: جنگل به عنوان یکی از مواهب الهی در زندگی انسان و سلامت محیط زیست تاثیرات بسزایی دارد و به همین دلیل باید در حفظ آن کوشا بود.
وي در ادامه افزود: ماموران انتظامی بخش دودانگه ساری در پی دریافت گزارشي و برابر اعلام مسئول حفاظت جنگلبانی مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان چوب در جنگل های پارتکلا اقدام به قطع درختان توسکا کرده و در گوشه ای آن را دپو کردند، موضوع را در دست بررسی قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری تصریح کرد: ماموران جهت بررسی صحت و سقم موضوع به محل اعزام و مشخص شد، دو اصله درخت توسکا به قطر30 به وزن 2 تن توسط افراد ناشناس قطع و به گوشه ای از محل قرار گرفته است که در این خصوص پرونده تشکیل و تحت رسیدگی می باشد.
سرهنگ حسن زاده در پایان با اعلام اینکه حفاظت از منابع طبیعی وظیفه همگانی است، به عزم راسخ پليس در برخورد با قاچاق اشاره كرد و از مردم خواست در صورت اطلاع يا مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را سريعاً از طريق سامانه 110 به پليس گزارش كنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار