گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد
کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه وبویراحمد یکی از نهادهایی است که در این استان با حجم زیادی از فعالیت سر و کار دارد و دلیل آنهم وجود محرومیت های فراوان با گستردگی و صعب العبور بودن مناطق تحت پوشش آن است
کد خبر: ۱۰۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ 07 October 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه وبویراحمد یکی از نهادهایی است که در این استان با حجم زیادی از فعالیت سر و کار دارد و دلیل آنهم وجود محرومیت های فراوان با گستردگی و صعب العبور بودن مناطق تحت پوشش آن است.گزارش های روزانه از طرف روابط عمومی این نهاد نشان دهنده ی حجم بالای کار این نهاد و مهمتر از همه محرومیت شدید منطقه است.

جمع آوری بیش از 5میلیارد ریال کمک های مردمی در شهرستان گچساران

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گچساران گفت : طی شش ماه اول سال جاری کمک های دریافتی از مردم خیر و نیکوکار شهرستان بیش از 5 میلیارد ریال می باشد.

قبادقربانی گفت: مردم مومن و نیکوکار شهرستان همواره با مشارکت و حمایت های بی دریغ شان کمیته امداد را در راه خدمتگزاری به قشر محروم یاری می نمایند.

وی اظهار داشت: در همین راستا در شش ماهه اول سال جاری بیش از 5 میلیارد و 105 میلیون ریال کمک های مردمی در شهرستان جمع آوری شده است.

قربانی تصریح کرد: از این مبلغ، دو میلیارد و 962 میلیون ریال آن از طریق صندوق های صدقات و مابقی آن از طریق خیرات و نذورات و کمک های امانی دریافت شده است.

وی خاطرنشان کرد: این کمک ها در سرفصل های مختلف جهت رفع نیازها و مشکلات اساسی نیازمندان هزینه می شود.

پرداخت 70 میلیون ریال هزینه تعمیرات عمرانی به مددجویان کمیته امداد چرام

مدیر کمیته امداد امام خميني(ره) شهرستان چرام از پرداخت 70ميليون ريال کمک هزينه تعمير مسکن به مددجويان تحت حمايت کميته امداد اين شهرستان خبر داد.

علي حسن مظاهري گفت: تأمين مسکن و سرپناه مناسب از جمله خدمات حمايتي است که کميته امداد امام (ره) با توجه به وضعيت خانواده هاي تحت حمايت بهآنان ارائه مي دهد.

وي افزود: ارائه خدمات عمراني به مددجويان شامل احداث مسکن شهري و روستايي، احداث سرويس هاي بهداشتي، تعميرات جزئي و کلي و همچنين انشعابات رايگان آب، برق، گاز و فاضلاب براي خانواده هاي تحت پوشش مي باشد.

مظاهري اظهار داشت: در همين راستا در مهرماه سال جاري بالغ بر 70 ميليون ريال در قالب تعميرات کلي و جزئي به 5 خانوار مددجوي تحت حمايت اين نهاد پرداخت شد.

وي با بيان اينكه 70 خانوار تحت حمايت نيز جهت اخذ انشعاب رايگان آب، برق و گاز به ادارات مربوطه معرفي شده اند، بيان كرد: كميته‌ي امداد در جهت رفاه حال خانواده هاي تحت پوشش تفاهم نامه هاي همكاري با ساير دستگاه هاي اجرايي منعقد مي نمايد تا خدمات رساني به جامعه‌ي هدف با تسهيل و تسريع بيشتري صورت پذيرد.

مدير كميته‌ي امداد شهرستان چرام تصريح كرد: ناظرين فني كميته‌‌ي امداد بر اساس استاندارد هاي روز تمامي مراحل ساخت، مقاوم سازي و بهسازي منازل مددجويي را تحت نظارت كامل قرار مي دهند تا سرپناهي مستحكم براي خانواده هاي تحت حمايت ايجاد گردد.

پرداخت بیش از 36 میلیارد ریال مستمری  به مددجویان شهرستان کهگیلویه شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه از پرداخت بیش از 36 میلیارد ریال کمک معیشت و مستمری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در شش ماه گذشته سال جاری خبر داد.

امراله فروزنده با اعلام این خبر افزود: مستمری پرداختی به خانواده های مدجویان تحت حمایت بصورت ماهیانه به حساب سرپرست خانواده ها واریز خواهد شد.

فروزنده با بیان اینکه کمیته امداد علاوه بر پرداخت مستمری خدمات متعدد دیگری در تمامی زمینه ها به جامعه هدف خود ارائه می دهد، بیان داشت: درمان رایگان بیماران داخل شهر های بالای بیست هزار نفر، پرداخت شهریه و هزینه های تحصیلی طلاب، دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت، اهداء جهیزیه به نوعروسان وکمک هزینه ازدواج به داماد های تحت حمایت، پرداخت وامهای اشتغال و خودکفایی و ایجاد شغل پایدار جهت خانواده ها، پرداخت وامهای قرض الحسنه کارگشایی، پرداخت اجاره مسکن -تعمیر و ساخت مسکن جهت مددجویان و... از دیگر خدمات حمایتی است که به مددجویان وافراد بی بضاعت و اقشار آسیب پذیر جامعه ارائه می نماید.

وی با اعلام این موضوع که هشت هزار و 951 خانواده تحت حمایت کمیته امداد شهرستان هستند، اظهار کرد :درشش ماه گذشته به خانواده های تحت حمایت بالغ بر 36میلیارد و 951میلیون ریال مستمری پرداخت شد.

فروزنده ابراز امیدواری کرد:رفع مشکلات و نیازمندیهای مددجویان تحت حمایت و تلاش برای توانمند نمودن آنان و توسعه مشارکت عمومی از مهمترین اولویت کاری این نهاد مقدس درسال جاری می باشد که با تلاشها و فعالیتهای گسترده در صدد هستیم به این مهم دست یابیم.

دیدار و سرکشی مسئولین کمیته امداد شهرستان دنا از خانواده های ایتام و بی سرپرست

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دنا از دیدار و سرکشی مسئولین کمیته امداد این شهرستان از خانواده های ایتام و بی سرپرست در قالب طرح مفتاح الجنه خبر داد.

دیدار و سرکشی از خانواده های ایتام و بی سرپرست تحت حمایت با حضور مدیر شهرستان دنا ، رئیس کمیته امداد اداره پاتاوه و مددکاران امداد در شهر و یکی از روستاهای تابعه اداره پاتاوه به منظور بررسی و مرتفع کردن مشکلات معیشتی آنها صورت گرفت.

عبدی دانش آموز مدیر کمیته امداد شهرستان دنا در دیدار از این خانواده ها ، از نزدیک مشکلات مسکن، معیشتی، بهداشتی و درمانی این خانواده های تحت حمایت را مورد بررسی قرارداد و تاکید کرد که رفع این مشکلات در اولویت کاری کمیته امداد قرار خواهد گرفت.

جهانبخش بزرگ امیدرئیس اداره پاتاوه در حاشیه این دیدار گفت: در این طرح سبد کالا به ارزش بیش از 10 میلیون ریال بین 9خانواده مدد جو و بی سرپرست توزیع گردیدکه این اجناس شامل برنج، روغن ،ماکارونی و... میباشد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار