سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد اشتغال و افزایش تولید مهم‌ترین انتظاری است که مردم از استاندار جدید کرمانشاه دارند.
کد خبر: ۱۰۷۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱ 07 October 2015
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد اشتغال و افزایش تولید مهم‌ترین انتظاری است که مردم از استاندار جدید کرمانشاه دارند.

عبدالرضا مصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به شعار استاندار جدید با عنوان «تحول»، اظهار کرد: امیدواریم این تحول در تمام زمینه‌ها باشد و اثرات مثبتی در کشور و به‌ویژه در استان ایجاد کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین معضل فعلی استان را اشتغال بیان کرد و گفت: ایجاد اشتغال و افزایش تولید مهم‌ترین انتظاری است که در حال حاضر مردم از استاندار جدید دارند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ایجاد یک برنامه‌ریزی منسجم و یک‌پارچه را برای دست‌یابی به هدف مذکور ضروری دانست و افزود: در همین راستا برای جذب سرمایه‌گذاری در استان باید بیشتر تلاش شود.

ظرفیت‌های کرمانشاه را باید به اطلاع سرمایه‌گذاران برسانیم

مصری تصریح کرد: با ایجاد همایش‌ها و ارائه توان‌مندی‌ها و امکانات استان می‌توان امکان سرمایه‌گذاری را برای استان فراهم و طرح‌هایی را آماده کرد که ظرفیت‌ها و توانایی‌های استان را به اطلاع سرمایه‌گذاران برساند.

وی با اشاره به 10 سال معافیت مالیاتی در بسیاری از مناطق استان، خاطرنشان کرد: همین موضوع و تنها 15 درصد سهم آورده سرمایه‌گذار در اجرای طرح‌ها می‌تواند برای جذب سرمایه‌گذاران موثر باشد، اما در این زمینه همکاری مسئولان استانی با سرمایه‌گذار نیز ضرورت دارد.

به گفته این مسئول، اگر سرمایه‌گذار نسبت به همراهی و مساعدت مسئولان استانی امیدوار باشد و با کنار رفتن تشریفات اداری و سرعت‌بخشی در صدور مجوزها قطعا سرمایه‌گذاری در استان روند مثبتی خواهد داشت.

بانک‌هابرای کمک به استاندار حرکت جدیدی را آغاز کنند


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک‌های استان باید برای کمک به استاندار حرکت جدیدی را آغاز کنند، گفت: بانک‌ها می‌توانند با اهدای تسهیلات بانکی نقش مهمی در توسعه استان ایفا کنند.

مصری بحث فرهنگی را یکی از اصلی‌ترین معضلات استان عنوان کرد و افزود: تمام مردم باید در ایجاد یک فضای فرهنگی و ارزشی برای جذب سرمایه‌گذار تلاش کنند و از ظرفیت فرهنگی برای این کار باید در استان ایجاد شود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بر تکریم سرمایه‌‌گذار برای افزایش تولید و اشتغال استان تاکید و اظهار کرد: استان‌هایی که در تکریم سرمایه‌گذاران بهتر عمل کرده‌اند، موفق‌تر هستند و عدم حاشیه‌سازی برای سرمایه‌گذاران استان نیازمند یک بسترسازی فرهنگی است.

وی با بیان اینکه استاندار جدید کرمانشاه نیازمند همکاری مردم برای بالابردن ظرفیت‌هاست، خاطرنشان کرد: در عین همکاری‌ها مدیریت باید واحد باشد و همه این مدیریت واحد را برای نتیجه‌گیری مطلوب‌تر بپذیرند.

افراد پشت پرده در مقدرات استان دست به سیاسی‌کاری نزنند

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افراد در سایه و پشت پرده نباید در مقدرات استان دست به سیاسی‌کاری و منفعت‌طلبی حزبی و جناحی بزنند.

این مسئول با بیان اینکه نباید استانداری به چند جزیره جداگانه تقسیم شود و نباید هر کسی به‌دنبال تثبیت قدرت خویش در یک بخش باشد، گفت: این اقدامات جفا به مردم استان و موجب عقب‌ماندگی است.

مصری در رابطه با موضوع سیاسی‌کاری در مدیریت، گفت: در ادوار مختلف استان به دلیل عدم تفکیک بین سیاست و اجرا ضربه خورده و این تلفیق سیاست با اجرا در مدیریت هر ارکانی بسیار مخرب است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سیاسی‌کاری‌ها نباید اولویت پیدا کند، اظهار کرد: استاندار باید به شرح وظایف خود بدون توجه به اینکه آیا با منش سیاسی وی همراه است یا خیر بپردازد و در انتخاب مسئولان نیز بدون سیاسی‌کاری عمل کند.

نمایندگان همکاری لازم را با استاندار برای توسعه استان انجام می‌دهند

وی با بیان اینکه استاندار برای توسعه استان باید از حاشیه‌ها دور بماند، گفت: نمایندگان مردم کرمانشاه در خانه ملت همکاری لازم را با مدیر ارشد استان برای خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت این دیار انجام می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار