همزمان با سراسر کشور، فریادهای «مرگ بر آمریکا» و نفرت و انزجار ملت استکبارستیز و همیشه در صحنه ایران، در آذربایجان طنین انداز شد.
کد خبر: ۱۰۷۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷ 04 November 2022

به گزارش تابناک تبریز، روز سیزدهم آبان ماه امسال نیز انبوه جمعیت در مسیرهای مشخص و تعیین شده با پلاکارد و بنرهای با شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، « مرگ بر انگلیس»؛ «آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی»، « مرگ بر آشوبگر»، و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست یک صدا  به سمت مصلای امام خمینی(ره) این شهر راهی شدند و البته زیبایی این راهپیمایی در جوانی آن از جنس دانش‌آموزانی بود که همه متشکل از نسل جدید انقلاب بودند.

پرچم سه رنگ کشورمان نیز با زیبایی تمام و در تعداد زیاد در دستان راهپیمایان تبریزی به اهتزار در آمده بود تا چشم  دشمنان  این مرز و بوم را  کور کند؛ شرکت کنندگان همچنین تصاویر بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) و  رهبر معظم انقلاب اسلامی را در دست داشتند.

راهپیمایان تبریزی همچنین با در دست داشتن کاغذنوشته هایی با مضامین «مطیع امر رهبریم»، «آمریکا دشمنی بزرگ تر از ملت خود ندارد» و «آمریکا در چه فکریه، ایران پر از بسیجیه» استکبار ستیزی خود را به نمایش گذاشتند.

در این بین حضور پرشور جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و نودی بیش از پیش بچشم میخورد.

حضور پرشور دهه هشتادی ها در راهپیمایی ۱۳ آبان در تبریز

حضور پرشور دهه هشتادی ها در راهپیمایی ۱۳ آبان در تبریز

حضور پرشور دهه هشتادی ها در راهپیمایی ۱۳ آبان در تبریز

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :