ظهر امروز علیزاده نماینده حوزه جنوب برای بازدید از پتروشیمی دهلران به همراه فرماندار ویژه دهلران و امام جمعه این شهرستان به سایت پتروشیمی دهلران مراجعه می کند که مورد استقبال رسمی رئیس حراست وجمعی از مهندسین این شرکت که از فرزندان بومی منطقه هستند قرار می گیرند .
کد خبر: ۱۰۷۳۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶ 24 October 2022

 تابناک ایلام؛ مجتبی کاور :: ظهر امروز علیزاده نماینده حوزه جنوب برای بازدید از پتروشیمی دهلران به همراه فرماندار ویژه دهلران و امام جمعه این شهرستان به سایت پتروشیمی دهلران مراجعه می کند که مورد استقبال رسمی رئیس حراست وجمعی از مهندسین این شرکت که از فرزندان بومی منطقه هستند قرار می گیرند .

گویا علیزاده در حین ورود به سایت پتروشیمی دهلران علت عدم حضور مدیر عامل در زمان استقبال وی و هئیت همراه را جویا می شود که یکی از حاضرین در استقبال عنوان می کند ایشان در جلسه کاری هستند و تا ورود شما به داخل سالن جلسات وی نیز به  جمع ملحق می شود و اما  این امر باعث واکنش علیزاده شده و بلافاصله  به خاطر عدم استقبال مدیر عامل این شرکت  از وی، پتروشیمی دهلران را ترک می کند !

در سفر قبلی علیزاده که به همراه استاندار ایلام و جمعی از مدیران کل در سال جاری به پتروشمی، نماینده حوزه جنوب به خاطر عدم نصب بنر خیر مقدم برای وی حواشی زیادی برای کارکنان این مجموعه به وجود آرود به طوری که موضوع عدم نصب بنر تا دفتر مرکزی پتروشیمی تهران نیز کشیده شد و حرکت امروز علیزاده ذهن نگارنده را به اینکه نماینده مردم تشریفاتی بوده  تا خادم مردم سوق می دهد !

آقای علیزاده ! بدون شک تشریفات رسوم پذیرفته شده ای است که باید با توجه به بازدید های رسمی و غیر رسمی از سوی ارگانهای دولتی و غیره مورد توجه قرار بگیرد که در بازدید امروز شما از پتروشیمی این اصل از سوی جمعی از فرزندان بومی دهلران که اتفاقا شما در زمان تبلیغات انتخابات از آنها استمداد رای کرد بودید، حال چه شده امروز در قامت نماینده به استقبال مهندسین بومی حوزه انتخابیه خرده می گیرد و به خاطر عدم استقبال مدیرعامل که در جلسه کاری حضور داشته بدون توجه به فرزندان منطقه که در بدو ورود شما را همراهی کردند ازپتروشمی قهر می کنید !

 آقای نماینده! بدون شک رفتار شما در قامت نماینده که خود را خادم مردم می داند زیبنده نیست که بدون توجه به فرزندان بومی منطقه که در شرکت مستقر هستند محل را ترک کنید و شما با این رفتار نشان دادید که مقام ومنصب جوانان بومی به چشم شما نمی آید ! و تنها حضور افراد غیر بومی برای شما لذت بخش است و این نوع رفتار با شعار ، شانه های نردبان ترقی جوانان بومی منطقه خواهد شد در تضاد است !

 آقای نماینده !در شعار های کوران تبلیغات انتخاباتی اگر به یاد داشته باشید عنوان کردید اگر به عنوان نماینده مردم راهی مجلس شوم خادمی مردم را خواهم کرد ولی امروز که با رای همان مردم راهی مجلس شده اید گویا فراموش کردی که خادمی مردم کنید و امروز رفتار شما بیشتر به ارباب رعیتی می خورد تا خادمی مردمی که همچون آب زلال به وعده های پوچ شما رای دادند .

 آقای علیزاده ! قطعا اگر شما خادمی مردم در سرلوحه کارتان بود امروز با کمی خویشتن داری فرصت را غنيمت می شماردید و شرایط جذب نیروها ، پیشرفت فیزیکی و... از مهندسین بومی منطقه جویا می شدید و با دست پر به جلسه مدیر عامل پتروشیمی می رفتید و در عمل نشان می دادید که خادم مردم هستید و برای گره گشایی از مشکلات حضور پیدا کرده اید و قطعا مدیر عامل پتروشمی از این رفتار شما بیشتر حساب می برد تا قهر کردن !

آقای نماینده حرف برای گفت زیاد است ولی در شرایط کنونی مجالی برای گفتن همه آنها نیست و به این ضرب المثل اکتفا می کنم ؛ افتادگی آموز اگر طالب فیضی هرگز نخورد آب زمینی که بلند است!/م

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
کار درستی انجام داده اند جناب نماینده وفتی ان مدیر عمدا بی اعتنایی نموده است
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
کاملا مشخص است که ذهن نگارنده فقط در پی تاختن به نماینده بوده است،وگرنه شما باید اول به خواننده با دلیل و مدرک اثبات کنی که نماینده اومده و به همین دلیل هم از دم برگشته ،مثلاً به نقل از مسئول حراست اون نهاد بگی ،که اون شخص جوابگو باشه و این حرکت قابل اثبات باشه، وگرنه یک جمله از خودت بگی و به دیگران بتازی قابل دفاع نیست و با شخصیت که از آقای علیزاده سراغ دارم دنبال بنر و عکس نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار