فرمانده انتظامی قم:
فرمانده انتظامی استان قم گفت: وفاق مجموعه های پلیس و دستگاه قضایی استان قم کم نظیر است.
کد خبر: ۱۰۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹ 07 October 2015
 به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی در دیدار حجت الاسلام حمزه خلیلی رییس کل دادگستری قم، در سخنانی از همراهی های رییس کل دادگستری استان و همچنین دادستان قم با این مجموعه فرماندهی قدردانی کرد و افزود: با وجود همدلی بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی؛ در مقابله با مجرمان تنها نبوده و از پشتوانه ها و همراهان محکم و با انگیزه ای برخوردار هستیم.

وی با بیان اینکه این همراهی ها سبب تقویت روحیه کارکنان شده است، اظهار کرد: پیشرفت در کارها و درایت کارکنان نیروی انتظامی بستگی به پشتوانه دینی، قانونی و همراهی دیگر دستگاه ها دارد.

وی با بیان اینکه پلیس توانمند و مقتدر در ایجاد امنیت پایدار و زمینگیر شدن مجرمان نقش بسزایی دارد، تصریح کرد: بحمدالله قم از ظرفیت و استعدادهای انتظامی و قضایی خوبی برخوردار بوده و از استان هایی است که وفاق و صمیمیت بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی آن وجود دارد.

حجت الاسلام حمزه خلیلی رییس کل دادگستری استان قم نیز ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: آرزوی توفیق و خدمت بیشتر برای شما داریم و الحمدالله مجموعه فرماندهی انتظامی استان قم در انجام وظایف خود موفق بوده است.

فرمانده انتظامی استان قم همچنین در دیدار با محمد گلفشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم، اینگونه بازدید ها را در جهت همدلی و صمیمت بین ارگان های مختلف عنوان کرد و گفت: ارتباط هلال احمر با دستگاه های امدادی، امنیتی و انتظامی بیشتر از دستگاه های دیگر استانی می باشد و این باعث شده است که پلیس در ماموریت های محوله فعال تر عمل کرده و در شرایط بهتری عمل کند که ما قدردان این تعامل و همکاری هستیم.

وی با تاکید بر اینکه هر سازمانی دارای ماموریت ها و امکاناتی است، بیان کرد: هنگامی که امکانات، توانمندی ها و امتیازات مجموعه های مختلف در کنار هم قرار می گیرند باعث هم افزایی شده که در نهایت باعث آرامش، آسایش و امنیت بهتر مردم می شود و اثر چند برابری را به همراه دارد.

وی اظهار کرد: حس هم افزایی در مجموعه هلال احمر وجود دارد و ما نیز در مجموعه نیروی انتظامی با سازمان ها، دستگاه ها و بخش های مردمی وارد مذاکره و تعامل می شویم تا توانمان را بیش از پیش کنیم تا بتوانیم خدمت بهتری به مردم ارائه دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه خطیر نیروی انتظامی و تاکید رهبر معظم انقلاب بر اهمیت و کارآمد بودن آن، ابراز کرد: نیروی انتظامی در بین مردم جایگاه خوبی دارد و امنیت و آرامش مردم در جامعه بر دوش نیروی انتظامی است که جای تقدیر دارد.

محمد گلفشان با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با آرامش ترین کشور دنیاست، خاطرنشان کرد: این آرامش را مدیون تلاش نیروی انتظامی هستیم و از زحمات نیروهای توانمند این مجموعه قدردانی، تقدیر و تشکر می کنیم. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار