استاندار ایلام؛
استاندار ایلام اظهار داشت :در حال حاضر ۶۴ درصد مصوبات سفر رییس جمهور به استان محقق شد و اگر چنانچه دو نهاد بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز به تعهدات خود عمل کنند جزو استان‌های برتر از نظر تحقق مصوبات سفر رییس جمهور هستیم.
کد خبر: ۱۰۷۲۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵ 20 October 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا افزود : بعنوان نماینده عالی دولت و از طرف مردم ایلام به دلیل اجرا نشدن تعهدات و مصوبات سفر رییس جمهور به ایلام به دو نهاد بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلایه داریم.

وی گفت : برای افزایش اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور به استان در دیداری با رییس جمهور در مرکز با حضور نمایندگان مجلس مشکلات و مسایل استان را مطرح کردم و رئیس جمهور مساعدت نمود و ۸۰۰ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف به استان به متمم سفر اضافه کردند.

بهرام نیا ادامه داد :دولت سیزدهم با یک هزار و ۴۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی از دولت قبل روی کار آمد و در آن مقطع دولت با وجود بدهکاری‌های زیاد که حتی برای پرداخت حقوق کارمندان نیز با مشکل مواجه شده بود سفرهای استانی را آغاز کرد.

وی افزود :در حاشیه دیدار مسئولان کشور با رهبر معظم انقلاب با مهندس فتاح رییس بنیاد مستضعفان دیدار داشتیم و ایشان قول مساعد دادند که این نهاد در تکمیل بیمارستان ملکشاهی به تعهدات خود عمل کند.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد :هم از نظر پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و هم از نظر درصد تخصیص اعتبارات در جایگاه بسیار خوبی در کشور هستیم و در مقیاس ملی از نظر تحقق مصوبات سفر در جایگاه خوبی هستیم و از این بابت از رییس جمهور و هیات دولت تشکر می‌کنیم.

وی گفت : در آینده نزدیک رییس محترم جمهور به استان سفر خواهد کرد و در این سفر اولویت ما تکمیل پروژه‌ها و طرح‌های مهم استان است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار