معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در شش ماهه نخست امسال ارزش کمک‌های مردمی ۸ هزار ۹۰۰ میلیارد تومان بوده که ۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان از این رقم توسط مرکز نیکوکاری جمع‌آوری شده است.
کد خبر: ۱۰۷۲۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷ 19 October 2022

حبیب‌الله آسوده در آیین اهدای ۵۰۰ دستگاه یخچال ویژه مددجویان و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان که امروز (۲۷ مهرماه) انجام شد، اظهار کرد: در ایام اربعین امسال کمک‌ها و صدقات مردم، برای کمک به تامین نیازهای مردم دریافت شده است؛ با این حرکت نوآورانه خوزستان و با هم‌افزایی و کمک رئیس کمیته امداد امام(ره)، ۵۰۰ یخچال خریداری شده و بین مردم مناطق محروم و مرزی که توفیق میزبانی زوار اربعین را داشته‌اند، توزیع می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه این حرکت باید به فرهنگ تبدیل شود، افزود: دشمن از هر خبری که احساس کند برای فتنه‌افکنی مناسب است، سوءاستفاده می‌کند بنابراین وظیفه مردم مسلمان این است که ارزش‌های دینی را ترویج کنند.

آسوده بیان کرد: هر چه دستگاه‌های خصوصی و دولتی بیشتر در راستای فقر و محرومیت‌زدایی کار کنند، مشکلات معیشتی مردم کمتر می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در شش ماهه نخست امسال ارزش کمک‌های مردمی ۸ هزار ۹۰۰ میلیارد تومان بوده که ۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان از این رقم توسط مرکز نیکوکاری جمع‌آوری شده است.

وی افزود: همچنین مردم به ارزش یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان زکات کمک کرده‌اند که این رقم هم در هر منطقه که جمع‌آوری شده، هزینه شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به کمک یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی مردم در زمینه اکرام ایتام در سطح کشور گفت: در سطح کشور کمک‌های یک میلیون و ۲۰۰ هزار حامی مستقیما به حساب ۴۱۲ هزار ایتام و محسنین واریز می‌شود.

آسوده افزود: همچنین ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار صندوق صدقه خانگی و اماکن و معابر وجود دارد که در شش ماهه نخست امسال حدود ۳۷۰ میلیارد تومان صدقه جمع‌آوری شده است. بخشی از این کمک‌ها در حوزه سلامت، درمان، تحصیل و جهیزیه هزینه می‌شود.

وی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) توفیق خدمت به دو میلیون و ۵۰ هزار خانواده را دارد و یک میلیون و ۴۰۰ هزار خانواده دیگر نیز توسط مراکز نیکوکاری مردمی اداره می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار