نماینده ولی فقیه در استان ؛
امام جمعه ایلام با اشاره به اهمیت پیاده سازی استاندارد در جامعه گفت: مهمترین رسالت سازمان ملی استاندارد، سلامتی افراد جامعه و رونق بخشیدن به اقتصاد است.
کد خبر: ۱۰۷۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶ 12 October 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار  در دیدار با کارکنان اداره استاندراد ایلام با تبریک هفته استاندارد و تقارن آن با هفته وحدت اظهار داشت: اجرای استاندارد، یک اصل اساسی برای ورود به رقابت‌های جهانی است و این امر بر اهمیت استانداردسازی کالاها و حتی خدمات صحه می‌گذارد.

وی با اشاره به اینکه در این ارتباط تاکنون اقدام‌های خوبی در حوزه استاندارد استان ایلام انجام شده است، افزود: کار استانداردسازی در جامعه‌ای که عده‌ای دنبال دور زدن قانون هستند و منافع کوتاه مدت شخصی خود را به منافع بلند مدت جامعه ترجیح می‌دهند، سخت و دشوار است.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه مردم به دنبال کالای با کیفیت هستند، تاکید کرد: سازمان استاندارد باید با موازی سازی و قرار دادن کیفیت به عنوان سرلوحه کار خود و رقابت با کالاهای خارجی اعتماد را بین تولیدکنندگان و خریداران ایجاد کند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با بیان اینکه بهترین تبلیغ برای استاندارد عملکرد مناسب آن است، گفت: استاندارد برای سلامتی و ایمنی جامعه و هم برای سربلندی کشور از لازمه های اساسی محسوب می شود.

وی از نداشتن کالای مرجوعی در حوزه صادرات ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدواریم تمام دستگاه‌های مرتبط در حوزه استانداردسازی و ترویج فرهنگ این مهم، به لحاظ تأمین سلامت و ایمنی مردم و جامعه بیش از پیش تعامل و همکاری با این اداره کل داشته باشند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار