سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک گفت: با برنامه ریزی بعمل آمده همایش فرصت‌های سرمایه گذاری با حضور سرمایه گذاران سراسر کشور در روز‌های چهارم و پنجم آبان ماه در شهر اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱ 09 October 2022

به  گزارش تابناک مرکزی ؛فرامرز مهاجرانی افزود: دکتر مخلص الائمه استاندار مرکزی ریاست شورای سیاست‌گذاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری اراک است و ستاد اجرایی این همایش را شهردار اراک برعهده داشته و مسئولیت دبیرخانه این همایش نیز با سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک است.

او اضافه کرد: شهرداری اراک با برگزاری نخستین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری بدنبال معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های اقتصادی، صنعتی و گردشگری کلانشهر اراک و استان مرکزی است تا ضمن ایجاد فرصت جذب سرمایه گذار، گام‌های بلندی برای ایجاد رونق اقتصادی و اشتغالزایی در اراک و استان هم برداشته شود.

سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک تصریح کرد: در این همایش با دعوت از صاحبنظران و سرمایه گذاران دارای اهلیت و تخصص در حوزه شهری، ظرفیت‌های توسعه برای جذب سرمایه گذار در اراک تبیین خواهد شد.

او ادامه داد: کلانشهر اراک از ظرفیت‌ها و فرصت‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف مفاخر، اماکن تاریخی، گردشگاه‌های طبیعی و آیین‌های سنتی برخوردار است که با معرفی این فرصت‌ها می‌توان شرایط توسعه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و عمرانی مرکز استان مرکزی را فراهم آورد.

مهاجرانی گفت: با استفاده از ظرفیت‌ها وسرمایه گذاری بخش خصوصی در توسعه وعمران شهری حوزه‌های مختلف اقتصاد شهری هم رونق بیشتری خواهد گرفت و در نهایت منجر به شکوفایی هر چه بیشتر شهر و ارتقاء خدمات به مردم خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار