استاندار یزد، حوادث اخیر را محصول توطئه مثلث شیطانی و شوم آمریکا، اسراییل و نفاق متحجر و پیاده نظام های فریب خورده داخلی دانست.
کد خبر: ۱۰۷۰۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰ 08 October 2022

به گزارش ایرنا مهران فاطمی روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد افزود: این حوادث نشان داد که مجموعه انتظامی کشور در کنار سایر قوای مسلح و بسیج سرافراز با ذکاوت و هوشمندی و کفایت برخاسته از مردم قادر است به شایستگی امنیت و نظم و ارامش را تامین و کشور را از گزند فتنه سازی ها و اشوب های تجزیه طلبانه و اجیر شدگان استکبار جهانی صیانت کند.

وی اظهار داشت: امروز فراجا نماد اقتدار نظام در حفظ نظم و امنیت و سمبل مردمگرایی و مظهر مهرورزی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است که قاطعانه و هوشمندانه در برابر دسایس دشمنان برای تامین امنیت مردم ایستاده است.

به گفته وی امنیت پایدار و مثال زدنی امروز میهن اسلامی که پشتوانه آرامش ملت فهیم ماست مرهون تلاش های ارزنده و جان فشانی های سازنده آحاد مدافعان امنیت و نظم جامعه در نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و نظامی و انتظامی و بویژه فرماندهی انتظامی کشور است که در اوج اقتدار و صلابت صورت می گیرد.

فاطمی تاکید کرد: جای جای جغرافیای این سرزمین پاک و هر کوی برزن این خاک، مملو از صحنه های شکوهمندی است که بر تارک آن رشادت حافظان امنیت و نظم کشور در سازمان امنیت ساز و مردمی فراجا می درخشد؛ امنیت و اقتداری که از رهگذر آن عزت و ارامش ملت قدرشناس و فهیم ایران اسلامی و در مقابل، یاس و ناامیدی و عصبانیت در اردوگاه دشمنان و بدخواهان مردم رقم خورده است.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح همانطور که در دوران زرین دفاع مقدس اجازه ندادند حتی یک ذره از خاک و آب این کشور در اختیار دشمن قرار گیرد اکنون هم فرصت کوچکترین تحرک و عرض اندام را از بیگانگان سلب کردند.

فاطمی یادآور شد: در استان دارالعباده و دارالعلم یزد، افتخار بزرگ و ارزشمندی است که با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی استان به رغم قرار گرفتن در مسیر ترانزیت مواد مخدر و چهار راه مواصلاتی کشور یکی از امن ترین و ارام ترین نقاط کشور است.

به گفته وی با تلاش جان برکفان انتظامی و پاسداران غیور و سربازان بیدار دل و خوشنامان گمنام امام زمان مردم استان از نعمت ارامش و امنیت برخوردار هستند.

استاندار ادامه داد: یزد اگر در زمینه اقتصادی و سرمایه گذاری و فرهنگی و نخبه پروری از جایگاه خوبی برخوردار است همه مرهون و مدیون امنیتی است که زمینه چنین فعالیتی را بوجود آورده که این جز از طریق جان برکفی نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی میسر نشده است.

منبع: ايرنا
برچسب ها: استاندار ، آمریکا ، حوادث
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار