نماینده مردم ایلام در مجلس؛
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی افزود : در شرایط کنونی، بصیرت و در مسیر درخشان ولایت بودن رمز عبور از بحران خواهد بود پس این اسم رمز را هرگز از خاطر نبریم.
کد خبر: ۱۰۶۹۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰ 24 September 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ سارا فلاحی اظهار کرد:  در پرونده مرحوم مهسا امینی نیز ضمن قدردانی از خانواده وی، که صف خود را از آشوبگران جدا کردند، تمام تلاش‌ها بر این مهم خواهد بود که با بررسی دقیق و کارشناسی پرونده فوت متوفی، حقوق وی و خانواده تضییع نشود.

وی گفت : قطعاً اعتراضات اخیر که در پی حادثه فوت مرحوم مهسا امینی رخ داد و در ادامه توسط آشوبگران و فتنه گرانی که هیچ گاه ایران را دوست نداشته‌اند و همیشه سر تبعیت شان در آخور دشمن خارجی بوده است به شورش‌های کور و مخرب تبدیل شد، نمونه‌ای واضح از تلاش دشمن برای اختلاف افکنی و صف بندی‌های جعلی و خونین میان ملت ما و تحریف فلسفه حرکات انتقادی جوانان این مرز و بوم است؛ تحریفی که چیزی جز تلاش مذبوحانه دشمن برای کلید زدن تجزیه این سرزمین تاریخی نیست.

فلاحی مطرح کرد : بدون تردید نخبگان ابزاری و فکری ما نیز مانند سایر کشورها در رابطه با چگونگی تدبیر مسائل مان، اتخاذ رویکردها و سیاستگذاری ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی با هم اختلاف نظرهای جدی دارند اما نخبگان و ملت ما هرگز بر سر اعتلای نام ایران، اهتزاز پرچم ملی و اعتقادات دینی و آیینی خود نه تنها با هم اختلاف نداشته‌اند بلکه این مقدسات هماره فصل مشترک افتخارآفرینی و غرور ما بوده‌اند.

وی ادامه داد : تاریخ این سرزمین نشان داده است جوانان دلاور این سرزمین هرگز اجازه نخواهند داد نمادهای قدرت ما در آتش کینه ورزی دشمن و بر بستر جهالت و فریب داخلی بسوزد. قطعاً هیچ ایرانی وطن پرستی با خشونت و برادرکشی و آشوب موافق نیست و کسانی که مسیر خشونت و سبعیت را برای اعلام سلایق و عقاید خود انتخاب می‌کنند نسبتی با مردم متمدن و عدالت خواه ما ندارند.

فلاحی خاطرنشان کرد : مجاهدت‌های نیروهای خدوم انتظامی و امنیتی که نقشی بی بدیل در ایجاد نظم و امنیت در سراسر این سرزمین دارند را ارج می نهیم و اجازه نمی‌دهیم نمادهای قدرت و اقتدار این ملت توسط دشمن ددمنش این ملت مورد اهانت قرار بگیرد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار