مدیرعامل شرکت ملی پست:
مدیرعامل شرکت ملی پست از استقبال بی نظیر زائران از اجرای طرح پست یافته خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۸۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ 19 September 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ محمود لیائی که برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی و بررسی خدمت رسانی ستاد اربعین شرکت ملی پست، عازم نجف شده بود؛ نحوه خدمت رسانی در پایگاههای پستی مستقر در مواکب مسیر راهپیمایی را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در گفتگو با تیم رسانه ای اعزامی از روابط عمومی شرکت ملی پست با اعلام اینکه استقبال بی نظیری از اجرای طرح “پست یافته” توسط زائران صورت گرفته، افزود: با توجه به اینکه نمی‌دانستیم این طرح تا چه حد مورد استقبال قرار می‌گیرد با کمبود برچسب درج مشخصات، مواجه شدیم.

معاون وزیر ارتباطات هدف از اجرای طرح پست یافته را رفع دغدغه زائران در خصوص امنیت وسائلشان دانست و گفت: هر ساله در ایام اربعین مدارک هویتی و وسایل تعدادی از هموطنان مفقود می‌شود؛ لذا برای رفع این دغدغه همکاران ما در شرکت ملی پست سامانه ای را راه اندازی کردند که در این سامانه کسانی که اسناد هویتی و وسایل هموطنانشان را پیدا می کنند به همکاران ما در موکب ها و پایگاه های پستی تحویل و پس از ثبت اطلاعات در سامانه پست یافته، افراد می توانند با مراجعه به این سامانه از مکان نگهداری مدارک مطلع شده و آن را تحویل بگیرند.

وی در خصوص پویش نذر خدمت در شبکه پستی کشور گفت: ۶۰۰ نفر از همکاران پستی در این پویش ثبت نام و به صورت کاملا داوطلبانه و خارج از روال اداری و بدون محاسبه ماموریت اداری در خارج از کشور فعالیت دارند.

لیائی با اشاره به راه اندازی تعداد ۱۷  جایگاه پستی اضافه کرد: ۵ پایگاه اصلی در شهر نجف، ۱۰ پایگاه نیز  در مسیر نجف تا کربلا و دو پایگاه در شهر کربلا استقرار دارند که از جمعه گذشته در پایگاه ها خدمت رسانی به زائرین برای اجرای سرویس پست یافته شروع شده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار