فرمانده قرارگاه اربعین فراجا؛
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا مطرح کرد : حدود ۳ و میلیون ۳۰۰ هزار نفر از زائران کشور ما توانستند با آرامش و با دریافت خدمات مناسب به عتبات عالیات مشرف شوند از این جمعیت تا به این لحظه حدود ۲ میلیون نفر از زائران به کشور بازگشته‌اند.
کد خبر: ۱۰۶۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ 16 September 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار شرفی گفت :  در چرخه برگشت از نقطه صفر مرزی، زائران وقتی وارد کشور می‌شوند خدمات مرزی را دریافت می‌کنند و بدون کوچک‌ترین مسئله و موردی به سلامتی شهرهای خود انتقال داده می‌شوند.

وی افزود : خواهش ما از هم وطنان این است که دیگر امکان صدور گذر ویژه اربعین از هم اکنون به بعد مسیر نیست چون سامانه‌ها تعطیل است در طرف عراقی هم امکان پذیرش وجود ندارد.

سردار شرفی ادامه داد : کسانی که تاکنون برگ گذر دریافت کرده‌اند این افراد می‌توانند به عتبات تشریف ببرند، اما برای ثبت و برگ مجدد دیگر فرصتی باقی نمانده است.

وی گفت :  محور ایلام به مهران از امروز یک طرفه شده به لحاظ اینکه در منطقه کنجانچم گره ترافیکی وجود دارد این محدودیت را اعمال کردیم.

سردار شرفی اظهار داشت :  وضعیت برگشت در مرز مهران موج سنگین است، وضعیت رفت به عتبات عالیات هم محدود است ولی جریان ادامه دارد./ع

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار