کد خبر: ۱۰۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳ 06 October 2015
به گزارش تابناک ایلام از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام، مرتضی دارایی در دیدار با مدیرعامل شرکت بیمه ایران، اظهار کرد: تفاهم نامه انجام خدمات بیمه ای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی استان ایلام برای کمک به فعالیت صنایع کوچک اجرایی می شود.
وی افزود: صنایع کوچک کشور و استان با حمایت بیمه ایران ضریب امنیت بالاتری را در فرآیندهای تولید و توزیع محصولات خود با ریسک کمتری پیدا می کنند.
دارایی تاکید کرد: بدون شک این اقدام شرایط تسهیل و رونق فعالیت های اقتصادی، افزایش ضریب امنیت و کاهش ریسک صنایع کوچک در فضای کسب و کار را بدنبال دارد.
وی یادآور شد: زمان وقوع بلایا و حوادث طبیعی هیچ گاه مشخص نیست و در این زمینه ضروری است قبل از آغاز هر فعالیت جان و اموال خود را بیمه کنیم.
دارایی هدف اصلی از انعقاد این تفاهم نامه را گسترش همکاری ها، تقویت مشارکت و استفاده بهینه از منابع، ظرفیت ها و امکانات و توانایی های علمی و فنی موجود و توسعه صنعت بیمه برای حمایت از صنایع کوچک و متوسط اعلام کرد.
وی ادامه داد: تفاهم نامه مذکور در جهت توسعه بیمه و حمایت از صنایع کوچک و متوسط، بهره مندی این صنایع از مزایای بیمه، تسهیل و رونق فعالیت های اقتصادی، افزایش ضریب امنیت و کاهش ریسک صنایع کوچک از طریق طراحی، عرضه و فروش محصولات و بسته های بیمه ایی ویژه تهیه و تنظیم شده است.
در این دیدار همچنین گزارشی از وضعیت واحدهای فعال و نیمه فعال مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان ایلام نیز ارایه و مقرر شد اطلاعات واحدهای صنعتی استان در قالب بانک اطلاعاتی در اختیار بیمه ایران قرار گیرد.
همچنین مقرر شد نماینده این شرکت و نماینده بیمه ایران برای تشریح کامل بسته های حمایتی بصورت حضوری به واحدهای صنعتی مراجعه و نتیجه را به کارگروه اجرایی ارایه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار