مدیر کل نوسازی مدارس استان ایلام اظهار داشت :تعمیر اساسی و جزئی تعداد ۲۰ مدرسه در شهرستان های ایلام، ایوان و مهران در راستای خدمات رسانی به زوار انجام شده است.
کد خبر: ۱۰۶۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰ 15 September 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ جلال حمره  مطرح کرد : کمک به استقرار وسایل نقلیه زوار اربعین در محوطه اداره کل و مدارس مسیر اربعین از اقدامات این اداره کل در ایام اربعین است.

وی  گفت :  تعمیر اساسی و جزئی تعداد ۲۰ مدرسه در شهرستان های ایلام، ایوان و مهران در راستای خدمات رسانی به زوار انجام شده است.

مدیر کل نوسازی مدارس ایلام افزود  : تعمیر، ساماندهی، تجهیزات سرمایشی، فرشینه، معرفی مدارس برای اسکان زائران، ایجاد موکب مشترک با آموزش و پرورش و تجهیز آن برای خدمت رسانی به زوار در ایام اربعین انجام شده است.

وی  از خرید سیستم های سرمایشی شامل کولر آبی، کولر گازی، آب سرد کن و یخچال، توزیع موکت و فرشینه بین مدارس مسیر اربعین، ایجاد موکب با همکاری آموزش و پرورش برای اسکان زوار در مهمانسرا و نمازخانه اداره کل در ایام اربعین خبر داد.

مدیر کل نوسازی مدارس ایلام مطرح کرد : در راستای خدمات رسانی به زائرین اربعین تعدادی مدارس جهت اسکان ساماندهی، دسته بندی و به ستاد اربعین استان معرفی شده است./ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار