رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت : از زائران درخواست داریم حتماً وسیله نقلیه خود را در این پارکینگ‌ها متوقف و از توقف در حاشیه معابر بعضاً کوچه‌ها که گاهاً باعث ناراحتی و نگرانی شهروندان مهرانی را در پی دارد، خودداری کنند.
کد خبر: ۱۰۶۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵ 09 September 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ علی اکبر شاهوردی افزود: در بحث رفع نواقص جاده‌ای و رفع نقاط حادثه خیز از طریق سایر دستگاه‌های استان اقداماتی انجام گرفته است، برای رفت و آمد زائران از تمام توان و امکانات و تجهیزات استفاده شده تا زمینه آرامش، امنیت و سفری بی خطر را برای زائران فراهم کنیم.

وی گفت :  زائران از خودروهای شخصی معمولاً بیشتر برای تردد استفاده می‌کنند، معمولاً مشکلی که در این راستا داریم اینکه بعضاً برخی از زائران پارکینگ‌هایی که در سطح شهر مهران و یا در ورودی شهر مهران درنظر گرفته شده، به هر دلیلی به این پارکینگ‌ها مراجعه نمی‌کنند.

سرهنگ شاهوردی ادامه داد :  برای تسهیل در رفت و آمد زائران و جلوگیری از تراکم، ترافیک، گره‌های ترافیکی و کاهش سوانح ترافیکی از ماه‌ها قبل تمهیدات لازم چه در بحث کنترل راه‌ها و چه در بحث کنترل معابر درون شهری در مهران پیش بینی‌های لازم انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار