: امام جمعه ایلام بر لزوم تشدید مقابله با شیوع بیماری‌های مشترک دام و انسان در این استان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۶۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸ 05 October 2015

به گزارش تابناک ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی در دیدار با مدیر و کارکنان دامپزشکی استان ایلام با تبریک هفته دامپزشکی به نقش و جایگاه سازمان دامپزشکی کشور و اداره‌کل دامپزشکی در این استان پرداخت.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: اداره‌کل دامپزشکی در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری‌های دامی در استان ایلام نقش مهمی دارد.

وی ادامه داد: سازمان دامپزشکی کشور وظیفه حفظ و حراست از سرمایه عظیم دام و طیور را در کشور بر عهده دارد و خدمات این سازمان در جهت حفظ سلامت آحاد جامعه بسیار چشمگیر و با اهمیت است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: خدمات سازمان دامپزشکی کشور، ملی، شرعی و بهداشتی و برای آحاد جامعه است.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از عملکرد یک‌ساله این دستگاه اجرایی به اطلاع نماینده ولی فقیه در این استان و حاضران رسانید.

وهاب پیرانی با قدردانی از هدایت‌ها و ارشادات نماینده ولی فقیه در استان ایلام و تبریک هفته دامپزشکی افزود: خدمات‌رسانی دامپزشکی به دامداران و دامپروران استان ایلام وظیفه‌ای است که این دستگاه با تمام توان آن را اجرایی و محقق می‌کند.

مدیران و کارکنان اداره‌کل دامپزشکی، رئیس و اعضای هیئت علمی دانشکده دامپزشکی ایلام و رئیس شورای نظام دامپزشکی ایلام به مناسبت گرامیداشت روز ملی دامپزشکی با امام جمعه ایلام دیدار کردند./ج

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار