تابناک- شهردار بندرعباس گفت: احداث مرکز بهداشتی عرضه دام با هدف ارتقاء سلامت عمومی جامعه می باشد.
کد خبر: ۱۰۶۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴ 06 September 2022

احداث مرکز بهداشتی عرضه دام در دستور کار شهرداری بندرعباس

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان ، مهدی نوبانی بیان کرد: ساماندهی عرضه کنندگان دام زنده با هدف ارتقاء سلامت عمومی جامعه، جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی و بهبود منظر ورودی شهر انجام می شود.

این مقام مسئول گفت: با توجه به موافقت کار گروه ساماندهی کشتارگاه های استان، به شهرداری بندرعباس اجازه داده شد نسبت به ساماندهی فروشندگان فعال دام زنده در کشتارگاه شهرداری مرکز بهداشتی عرضه دام در شهر بندرعباس راه اندازی شود. 

شهردار بندرعباس با بیان اینکه این مجموعه در زمینی به مساحت یک هکتار و ظرفیت ایجاد ۴۰ غرفه در ضلع شمال کشتارگاه شهرداری احداث می شود، تصریح کرد: با برگزاری فراخوان و انتخاب پیمانکار و بر اساس استاندارد های دامپزشکی و محیط زیست کار احداث این مرکز شروع خواهد شد و تا پایان سال نیز به بهره برداری می رسد.

نوبانی گفت: بر اساس اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر بندرعباس تأمین نقدینگی لازم برای این پروژه انجام شده و اجرای پروژه مشکل نقدینگی ندارد.

وی افزود: امکاناتی نظیر نمازخانه، سرویس بهداشتی، بوفه و دفتر ناظرین بهداشتی برای این مکان در نظر گرفته شده است.

شهردار بندرعباس در پایان خاطرنشان کرد: خدمات رسانی به شهروندان از اولویت های مجموعه شهرداری می باشد و شهرداری بندرعباس با همکاری دستگاه های اجرایی مربوطه به دنبال ارائه خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان است.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار