همزمان با آخرین روز هفته تعاونصورت گرفت:
تابناک-به مناسبت هفته تعاون ، با حضور مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان و جمعی از فعالان حوزه تعاون بیش از 70 اصله نهال مثمر در یکی از بوستان های شهر بندرعباس کاشته شد.
کد خبر: ۱۰۶۵۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵ 04 September 2022

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس،همزمان با آخرین روز هفته تعاون با حضور مدیرکل، معاونین و جمعی از کارکنان تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان هرمزگان و فعالان حوزه تعاون بیش از 70 اصله نهال مثمر در بوستان امام حسین علیه السلام شهر بندرعباس کاشته شد.
در حاشیه این برنامه مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه تعاونی ها نقش محوری در حوزه توسعه منطقه دارند افزود: با مشارکت مردمی در حوزه تعاون می توان چهره محرومیت را زودتر از استان محو نمود و از زمان شروع دولت سیزدهم در وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی تمام تلاش برای رفع مشکلات تعاونی ها به کار گرفته شده است و در استان هرمزگان نیز با دستورکار ویژه مسائل مربوط به تعاونی های مختلف بویژه تعاونی های مسکن، مرزنشینان، روستایی و مشاغل خانگی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است.
همچنین لازم به ذکر است، همزمان با آخرین روز هفته تعاون، هفدهمین آیین تجلیل از تعاونگران برتر استان هرمزگان با حضور استاندار در محل استانداری هرمزگان برگزار و از 14 تعاونی برتر تجلیل به عمل آید.
انتهای پیام/پ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار