مدیرکل استاندارد ایلام ؛
مدیرکل استاندارد ایلام بیان کرد: 58فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد طی یکسال گذشته تاکنون در این استان صادر و تمدید مهلت شده است.
کد خبر: ۱۰۶۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 01 September 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ همتی مطرح کرد : بازرسی از آسانسور ساختمان‌های عمومی ، دستگاه های دولتی ، مراکز درمانی و ... در دستور کار این اداره کل بوده و توسط کارشناسان و شرکت‌های همکار در استان انجام می گیرد.

وی افزود : برای اطمینان از برقراری شرایط ایمنی آسانسورها، لازم است آسانسورهای فعال، سالیانه توسط شرکت‌های بازرسی فنی تأیید صلاحیت شده و بازرسی شوند.

همتی گفت : کاربران آسانسور می‌توانند با ارسال شناسه ملی ۱۰ رقمی نصب شده در داخل کابین آسانسور به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۵۱۷ از آخرین وضعیت بازرسی آن مطلع شوند.

وی خاطرنشان کرد:  در صورت عدم انجام سرویس و نگهداری مستمر توسط شرکت‌های ذیصلاح و بازرسی ادواری سالیانه آسانسور، مسئولیت مستقیم حوادث و سوانح احتمالی بر عهده مالکان و مدیران ساختمان‌های دارای آسانسور است.

همتی گفت : طی سال گذشته ۶ هزار و ۵۲۷ مورد بازرسی از مراکز تولید و عرضه کالا در استان انجام شده است.

مدیرکل استاندارد ایلام   از معرفی ۳۸ فقره پرونده حقوقی واحدهای متخلف ایلام به مراجع قضایی استان (تعزیرات حکومتی و دادگستری) در مدت یاد شده خبر داد و اظهار کرد: ۲۹ مورد صدور حکم قضایی برای واحدهای تولیدی متخلف نیز صادر شده است./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار