در پنجمین روز از هفته دولت ؛
در آیینی و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار ایلام و جمعی از مسوولان استانی در پنجمین روز از هفته دولت کلنگ اتصال ایلام به شبکه ریلی به زمین زده شد.
کد خبر: ۱۰۶۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰ 27 August 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ طول مسیر اتصال ایلام به شبکه ریلی ۷۵ کیلومتر است که در چهار قطعه کار مطالعات آن انجام شده است.

استاندار ایلام روز شنبه در آیین کلنگ زنی این پروژه بزرگ گفت: کلنگ این پروژه در سال ۹۱ زمانی که بنده به عنوان معاون سیاسی و امنیتی در استان در خدمت مردم ایلام بوده زده شد، حتی در همین محل هم انفجارهایی برای آغاز کار انجام شد، اما متاسفانه در طول حدود ۱۰ سال این پروژه به سرانجام نرسیده بود.

حسن بهرام نیا تاکید کرد: بنده وقتی وارد استان شدم، فکر کردم که این پروژه حتما انجام شده است ولی متاسفانه کاری نشده بود، از همان ابتدای ورود به استان به همراهی نمایندگان استان پیگیری های لازم را انجام دادیم و امروز خوشبختانه در دولت سیزدهم با اختصاص اعتبار شاهد کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی اتصال ایلام به شبکه ریلی هستیم.

استاندار ایلام تاکید کرد: دولت سیزدهم با تاسی از دولت شهید رجایی و باهنر، مردم داری و مردم محوری را محور برنامه های خود قرار داده است.

بهرام نیا بیان کرد: اتصال ایلام به شبکه ریلی مطالبه به حق مردم استان است و همه باید تلاش کنیم این امر در استان به زودی محقق شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار