مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان صحنه:
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان صحنه از آغاز عملیات اجرایی سه پروژه آب و فاضلاب در این شهرستان و تحت پوشش خدمات شبکه جمع آوری فاضلاب مدرن قرار گرفتن بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ شهروند صحنه ای خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۶ 25 August 2022

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، " جلیل حیدری" در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی سه پروژه آب و فاضلاب شهرستان صحنه که همزمان با آغاز هفته دولت و با حضور حجت الاسلام و المسلمین خاص امیری امام جمعه، زنگه تبار فرماندار و چند تن از مدیران شهرستان برگزار شد، میزان اعتبار این پروژه ها را ۸۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی دو پروژه اجرای شبکه جمع آوری و خط انتقال فاضلاب شهر صحنه و یک پروژه توسعه شبکه توزیع آب در این شهرستان بودیم.
حیدری به تشریح دو پروژه فاضلاب پرداخت و افزود: با بهره برداری از  این پروژه ها که شامل ۴ هزار و ۱۰۰ متر لوله گذاری شبکه جمع آوری و خط انتقال فاضلاب در شهر صحنه است هزار و ۲۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۴ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب مدرن قرار خواهند گرفت.
وی ادامه داد: توسعه و ایجاد شبکه توزیع آب در شهرک وحیدیه شهر صحنه به طول ۴ کیلومتر دیگر پروژه این شهرستان است که امروز عملیات اجرایی آن آغاز شد و با بهره برداری از آن ۵۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر هزار و ۸۰۰ نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره مند می شوند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار