مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان در دیار با سرپرست؛
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان در دیار با سرپرست محیط زیست استان ایلام گفت :شرایط زیست محیطی کشور بدلیل برخی ناملایمات دستخوش تغیبراتی شده است که بی توجهی همگانی به آن ،گرمایش زمین و خشکسالی های ادامه داری است که همه از مخاطرات آن دچار آسیب می شوند .
کد خبر: ۱۰۶۲۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳ 18 August 2022

از تمام توان خود برای فایق آمدن بر مشکلات زیست محیطی بهره گیری خواهیم کرد

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ‌محمد حسین فولادی اظهار داشت :یقینا با توجه به تجربه ،تعهد و تخصص سرپرست اداره کل محیط زیست استان و همدلی دیگر همکاران خوب ایشان شاهد بهبود وضعیت زیست محیطی استان باشیم .

سرهنگ فولادی افزود :امروز مجموعه محیط زیست در خط مقدم مبارزه با آسیب های زیست محیطی قرار دارند و هم افزایی همگانی با این مجموعه یک وظیفه انسانی و ملی است .

وی ادامه داد : مجموعه محیط زیست با تعهد انقلابی خود و احساس مسیولیت نسبت به شرایط حاکم بر زندگی انسانی و جانوری ،همچون رزمندگان دفاع مقدس سربلند از این میدان بیرون خواهند آمد .

وی بیان داشت : با توجه به خروجی مثبت عملکرد اداره کل محیط زیست که آثار آن بر همگان مشخص است ،بدون اغراق باید این دستگاه را یکی از اثرگذارترین و موفق ترین دستگاههای اجرایی و خدماتی استان نام نهاد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خاطر نشان کرد :مجموعه نیروهای مسلح استان آمادگی خود را برای کمک به محیط زیست استان برای اجرای طرح های زیست محیطی اعلام می دارد.

وی تصریح کرد : ما این آمادگی را داریم که هر جا لازم باشد با هم افزایی ،همگرایی و پشتیبانی از سازمان محیط زیست آنان را در اجرای ماموریت های خود یاری رسانیم .

وی رضایتمندی مردم از دستگاههای اجرایی را رضایت از مجموعه نظام قلمداد کرد و گفت :همه باید تلاش کنیم که با ادای تکلیف و رسالت سازمانی خود در جلب رضایت عمومی و استمرار آن بعنوان یک مولفه مهم امنیت ملی کشور گام برداریم .

در ادامه این دیدار سرپرست محیط زیست استان با قدردانی از مجموعه نیروهای مسلح استان در تعامل با کارکنان محیط زیست گفت : یقینا همگرایی و تعامل نیروهای مسلح خصوصا سپاه و بسیج زمینه تسهیل اجرای ماموریت های زیست محیطی را فراهم خواهد آورد .

با بسیج سازندگی و بنیاد حفظ آثار تفاهم نامه همکاری امضا خواهیم کرد

علیرضا محمدی با اشاره به شرایط زیست محیطی کشور اظهار داشت: چالش های زیست محیطی موجود مشکلاتی را در حوزه کم آبی و خشکسالی ایجاد کرده که برای عبور از آن به تعامل و همراهی تمامی دوستداران محیط زیست نیازمندیم .

دکتر محمدی بیان داشت :خشکسالی های ادامه دار و کم آبی های اخیر مشکلاتی را به زیست جانوری استان تحمیل کرده و این روزها ،علوفه زیستگاههایی جانوری استان به صورت دستی تامین می شود .

وی افزود :برای فایق آمدن بر مشکلات زیست محیطی حاکم بر استان به یک هم افزایی نیازمندیم و سپاه و بسیج پیشقراول این هم افزایی و همگرایی هستند .

وی افزود :محیط زیست استان با دارا بودن ۵۰کارمند فرزند شهید ،۱۰ایثارگر و ۱۳ آزاده دستگاهی است که بسیجی وار در جبهه مقابله با مشکلات ایستاده است .

محمدی بیان داشت :,آمادگی داریم با انعقاد تفاهم نامه با بسیج سازندگی و بنیاد حفظ آثار در کنار ترویج فرهنگ ایثار ،از توان این نیروها در راستای اغنا بخشی به فرهنگ زیست محیطی بهره گیری نماییم .

وی تصریح کرد :با توجه به دینی که در قبال شهدا و ایثارگران داریم ،این دستگاه آماده است که بخشی از زمان کارگاههای آموزشی را به تعمیق فرهنگ ایثار و ترویج ارزش‌های ایثار و شهادت اختصاص دهیم ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار