معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از تکمیل لاین غربی پروژه سه راهی ملکشاهی- ایلام - بدره تا اربعین خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰ 17 August 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ سعید هژبری افزود :  بُعد مسافتی کوتاه این محور تا مرز مهران سبب شده تا به عنوان مسیر دوم اربعین در استان مطرح و در ایام اربعین پذیرای مهمانان زیادی باشد.

وی گفت: در این محور مواصلاتی علاوه بر خط کشی مسیر و نصب علائم راهنمایی و رانندگی، حضور پلیس راه نیز در ایام اربعین باید بسیار پررنگ تر از گذشته باشد تا رانندگان با احتیاط کافی از این مسیر تردد کنند.

هژبری ادامه داد : استان ایلام در حوزه زیرساخت نارسایی های زیادی دارد و عمده ترین مسئله در این خصوص حوزه راه است که تقریبا تمام شهرستان های استان نیازمند توجه ویژه در این زمینه هستند.

وی گفت : برای رفع مشکلات حوزه تملک زمین نیازمند همراهی و همکاری مصلحانه ریش سفیدان و معتمدان هستیم تا پروژه های عمرانی خصوصا در حوزه راه متوقف نشود.

هژبری مطرح کرد : برای هر کدام از شهرستان های مسیر تردد زوار، برخی اماکن ورزشی، آموزشی و مذهبی در نظر گرفته شده است و در ملکشاهی نیز دو سالن ورزشی و یک مدرسه پیش بینی شده است و در صورت نیاز از ظرفیت مساجد و حسینیه ها نیز استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد : کار ساخت نمازخانه بین راهی در پارک شهدای ملکشاهی با پیشرفت مناسبی در حال انجام است و هم اکنون ۱۵ چشمه سرویس بهداشتی در این پارک وجود دارد و تا اربعین امسال ۶ چشمه دائمی به آنها اضافه می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام  گفت » ایمن سازی مسیر، حذف نقطه حادثه خیز و نصب نیوجرسی و تابلو هشدار دهنده در حدفاصل روستاهای چم اناز و ملک آباد این شهرستان ضروری است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار