مدیرکل استاندارد ایلام گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۸ فقره گواهی تایید زمین های بازی کودکان در این استان صادر شده است.
کد خبر: ۱۰۶۱۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹ 15 August 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ مهناز همتی  اظهار داشت: شهربازی‌های استان، در طول سال و بر اساس برنامه زمان‌بندی مشخص توسط شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد مورد بازرسی فنی و ایمنی قرار می‌گیرند.

وی یادآور شد: استاندارد برخی از تجهیزات تفریحی بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد مشمول استاندارد اجباری بوده و فعالیت تجهیزات تفریحی که مشمول مقررات استاندارد اجباری است اعم از تجهیزات شهربازی، زمین بازی، سازه‌های بادی، آبی بدون تاییدیه از سازمان ملی استاندارد ممنوع است.

مدیرکل استاندارد ایلام از همشهریان خواست: هنگام استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات بازی مستقر در شهر بازی‌ها از وجود گواهی بازرسی استاندارد اطمینان حاصل کنند.

همتی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۲۸ فقره گواهی تایید زمین های بازی کودکان در ایلام صادر شده است، تاکید کرد: در این بازه زمانی نیز ۶۹ فقره بازرسی توسط شرکت های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران از تجهیزات بازی در سطح استان انجام شد.

وی از همشهریان خواست هنگام استفاده از دستگاه ها و تجهیزات بازی مستقر در شهربازی ها از وجود گواهی بازرسی استاندارد اطمینان حاصل کرده و بدون مشاهده گواهی های بازرسی استاندارد از استفاده از این تجهیزات خودداری کنند.

وی همچنین اضافه کرد: همشهریان مواردی نظیر عدم مشاهده گواهی استاندارد در شهربازی ها را به سامانه شکایات ۵۰۰۰۱۱۵۱۷ پیامک و یا به اداره کل استاندارد استان ایلام اطلاع رسانی کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار