سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان ایلام:
سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان ایلام گفت: 55 قلم کالای لوازم یدکی با شناسه کالا و کد رهگیری در استان عرضه شده است.
کد خبر: ۱۰۶۱۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ 15 August 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سید روح‌الدین هاشمی سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان ایلام از عرضه 55 قلم کالای لوازم یدکی با شناسه کالا و کد رهگیری در استان خبر داد و گفت یکی از راهکارهای حمایت از تولید داخل و عرضه کالا با کیفیت بالاتر ، مبارزه با واردات قاچاق کالا و عرضه محصولات با کیفیت پایین و تقلبی است.

وی افزود: از نیمه مرداد ماه لوازم یدکی با شناسه کالا و کد رهگیری در استان عرضه خواهد شد و در صورتیکه عرضه کنندگان کالاهای مشمول را بدون شناسه و کد رهگیری عرضه کنند، به عنوان کالای قاچاق و تقلبی جمع آوری و نسبت به تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی اقدام خواهد شد.

وی عنوان کرد: بطور مثال شهروندان میتوانند با نصب اپلیکیشن ایساکو و یا ارسال کد رهگیری یا شناسه کالا به شماره ۳۰۰۰۳۱ استعلام سلامت کالای شرکت ایساکو را دریافت کند. 

هاشمی افزود: کلیه عرضه کنندگان لوازم یدکی خودرو مکلف اند کالاهای دارای شناسه کالا وکد رهگیری به مشتریان عرضه کنند و شهروندان می توانند جهت استعلام کالاهای مشمول لوازم یدکی شرکت ها با کد دستوری *4*7777# یا به سایت www.ntsw.ir در قسمت استعلامات مراجعه کنند. 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند با اعلام به سامانه تلفنی ۱۲۴ ما را در رصد بازار همیاری کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار