استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : ۳۰۰ میلیارد تومان قرارداد در حوزه راههای استان در حوزه اربعین منعقد شد که نیمی از مطالبات پیمانکاران این حوزه پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۰۶۱۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵ 13 August 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا  در دیدار با مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی افزود: به دلیل تردد بالای زوار از مرز مهران در ایام اربعین، باید به این مرز در مقایسه با سایر مرزها بیشتر توجه شود.

وی اضافه کرد: ۳۰۰ میلیارد تومان قرارداد در حوزه راههای استان در حوزه اربعین منعقد شد که نیمی از مطالبات پیمانکاران این حوزه پرداخت شده است.

استاندار ایلام با اشاره به اقدامات زیرساختی انجام شده در حوزه اربعین تاکید کرد: ۸۲ میلیارد تومان برای ایجاد بیش از ۲۰ هزار سایبان و ۴۰ میلیارد تومان برای نصب نیوجرسی هزینه شده و لاین دوم پل صلواتی نیز تا اربعین به بهره برداری می رسد.

بهرام نیا اضافه کرد: به دلیل جلوگیری از تجمع زیاد در مرز مهران، زمینه اسکان ۳۰ هزار در منطقه چغاسبز و ۲۰ هزار در سایر اماکن ورزشی و فرهنگی مهیا شده است.

وی با بیان اینکه ایمنی سلامت و آرامش زائران بسیار مهم و حیاتی است، یادآور شد: با کمک و مشاوره هم عزیزان زیرساخت های اربعین از جمله مایحتاج اولیه، بهداشت و درمان و تغذیه برای زائران فراهم شده است.

استاندار ایلام از مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی خواستار تامین مواد غذایی خشک در حد توان برای موکب ها در پایانه مرزی مهران شد و گفت: این مواد غذایی در اختیار کمیته مشارکت های اربعین قرار گیرد.

بهرام نیا اضافه کرد: ۶۶ درصد زائران اربعین امسال از مرز مهران تردد می کنند. چراکه امن ترین مسیر به عراق، مرز مهران است./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار