معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام گفت:ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، در همه زمینه ها جهت ارائه خدمات به زائران اربعین مرز مهران پابه رکاب است و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نخواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۶۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰ 10 August 2022

10 اقدام شاخص ستاد اجرایی فرمان امام استان ایلام در اربعین 1401

به گزارش تابناک ایلام ؛ یداله عزیزی در گفتگو با خبرنگار ما  اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، با تمام توان و با همت جهادی به صورت شبانه روزی برای رفع مشکلات زائران پای کار  است.

وی به پخت و توزیع غذای گرم در بین زائران اربعین  اشاره کرد و افزود : ایام اربعین امسال روزانه بیش از 30هزار وعده غذای گرم پخت به مدت 10 روز با اعتباری بالغ بر 7میلیارد و 500میلیون  ریال ودر بین  زائران اربعین در مرز بین المللی مهران توزیع می شود .

عزیزی بیان داشت : تامین آب پایدار شرب پایانه مرزی برکت و شهید قاسم سلیمانی مرز مهران توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان با مشارکت شرکت آبفا با اعتباری به مبلغ  15 میلیارد ریال انجام می شود.

وی افزود: تکمیل و تجهیز بیش از140 چشمه سرویس بهداشتی در محل های تردد زائران اربعین با اعتبار یک میلیارد و 500میلیون در دست اقدام است و همچنین تجهیز مساجد و حسینه های مهران جهت اسکان زائران ازجمله نصب کولر گازی ، نصب موکت و ... با اعتبار 3 میلیارد ریال از دیگر اقدامات این ستاد می باشد  .

عزیزی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان امام در حال  احداث و راه اندازی بیش از20 دستگاه آب سرد کن با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد  ریال در مسیر زوار اربعین حسینی است، یادآور شد: با توجه به گرمای مرز مهران 2هزار متر سایبان در پایانه برکت  جهت استراحت موقت زائران با اعتبار 8 میلیارد ریال  آماده نصب می باشد .

وی افزود: مرکز جامع سلامت در شهرستان مهران با مشارکت 5میلیارد ریال ستاد اجرایی فرمان امام در استان جهت ارائه خدمات پزشکی و درمانی به زائران اربعین آماده بهره برداری می باشد .

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام به توزیع بیش از2 میلیون آب معدنی  و شربت خنک در ایام اربعین با اعتبار 6 میلیارد ریال  اشاره کرد ، افزود: با توجه به گرم بودن هوا علاوه به توزیع اب معدنی  احداث 2 دستگاه پورتابل یخ ساز با ظرفیت روزانه 500قالب با اعتباری به مبلغ  4میلیارد ریال در دست اقدام است .

وی از مشارکت در تجهیز بیمارستان 33 تختخوابی در مرز مهران با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال خبر داد گفت :ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، در همه زمینه ها جهت ارائه خدمات به زائران اربعین مرز مهران پابه رکاب است و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نخواهد کرد./م

خبرنگار :مجتبی قیطاسی 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iraq
|
۰۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
در رواق حضرت زینب در کربلا ایام اربعین این ستاد باتحقیر ومنت یک پتو برای خواب میداد متاسفم برای مسوولان این
ستاد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار