کد خبر: ۱۰۵۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴ 04 October 2015
به گزارش تابناک ایلام،پرویز کولانی روز یکشنبه در دیدار با فرماندهان انتظامی شهرستان با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: در سایه ی همدلی و همزبانی و با تعامل سازنده همه دستگاه های امنیتی،انتظامی و قضایی استان ایلام از امن ترین استان های کشور است.
وی با اشاره به نقش و جایگاه مشارکت مردم در تامین امنیت در جامعه افزود: نیروی انتظامی باید با حفظ اعتماد عمومی در جذب و مشارکت مردم از عطوفت اسلامی و در برخورد با برهم زنندگان نظم عمومی قاطع و بدون ملاحظه باشد.
وی کاهش ارتکاب به جرم و متلاشی شدن باندهای بزهکاری در سطح جامعه و احساس امنیت شهروندان را از اقدامات اساسی نیروی انتظامی دانست.
کولانی توسعه پایدار کشور درتمام زمینه ها را مستلزم ایجاد امنیت در جامعه دانست و گفت: مجری امنیت پایدارکشور نیروی انتظامی می باشد و ایجاد احساس امنیت در فضای کلی جامعه باعث آرامش، امید، نشاط اجتماعی و آسودگی خاطر می شود.
فرماندار با تشکر از تلاش های فرماندهی و مجموعه پرسنل انتظامی چرداول مهم ترین ویژگی های جان برکفان انتظامی را اقتدار،عزت،احساس مهربانی و خدمت رسانی به مردم، دقت درکار، درستکاری و امانتداری و تعامل با مردم برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار