کد خبر: ۱۰۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲ 04 October 2015


خبرگزاری فارس: جان باختگان فاجعه منا درگلزار امام‌زاده محمد کرج تدفین می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صالحی ظهر امروز در جلسه شورای اداری اوقاف استان البرز با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای تدفین پیکر جان‌باختگان فاجعه منا در گلزار شهدای امام‌زاده محمد کرج انجام شده است افزود: پیکرهای جان باختگان فاجعه منا در جوار شهیدان دفاع مقدس البرز آرام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تمام مسئولیت این فاجعه بزرگ متوجه دولت بی‌تدبیر عربستان است، افزود: بی‌توجهی و عدم کفایت دولت عربستان سبب شد امروز تعداد بیشماری از خانواده‌های ایرانی در کشور در غم از دست دادن عزیزان خود غمگین شوند.

این مسئول ادامه داد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری سران سعودی مسئولیت این سهل انگاری را بپذیرند و باید در این خصوص پاسخگو باشند.

صالحی با تأکید بر اینکه متاسفانه این اتفاق قلب مردم عزیزمان را در ایام بسیار مبارک دهه ولایت و کرامت که بزرگترین اعیاد ماست جریحه‌دار و داغدار کرد، گفت: اگر دولت بی‌کفایت عربستان نمی‌تواند مسئولیت‌پذیر باشد باید این مهم را به دیگر کشورهای اسلامی واگذار کند.

وی گفت: در اربعین سال گذشته زائران میلیونی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به درستی و با درایت تمام مدیریت شد.

مدیرکل اوقاف استان البرز خاطرنشان کرد: امروز همزمان با سراسر کشور نیز راس ساعت 15.30 مراسم ترحیمی برای جان‌باختگان فاجعه منا برگزار می‌شود که این مراسم در استان البرز در مصلای نماز جمعه کرج برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار