رئیس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه شهرداری اصفهان از برپایی نمایشگاه کتب خریداری شده از سي و سومين نمایشگاه بین المللی تهران با عنوان «رويش» خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۹۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲ 29 June 2022

مرضیه اربابان با اشاره به رویداد «رویش» اظهار داشت: نمایشگاه کتب خریداری شده از سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با عنوان رویش، از 5 تیرماه در کتابخانه مرکزی برپا شده و تا 10 تيرماه ادامه دارد.

وی افزود: این کتب با هدف قرارگرفتن در کتابخانه‌های شهر و استفاده عموم در عناوین متنوع و مورد نیاز مخاطبان مختلف تهیه شده است.

رئیس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه شهرداری اصفهان با بیان اینکه کتب خریداری شده، جدیدترین کتاب‌های نشر یافته در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ هستند، گفت: این کتاب‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله کودک و نوجوان، ادبیات، حقوق، علوم محض و کاربردی، داستان، تاریخ، جغرافیا و ورزش هستند كه براساس نظرسنجی‌های صورت گرفته از کتابخانه‌ها و مخاطبان انتخاب شده و مطابق ذائقه و نیاز شهروندان تهيه شده است.

اربابان ادامه داد: در این راستا ۵ هزار و ۸۵ جلد کتاب در یک هزار و ۹۷۶ عنوان تهیه و خریداری شده که در نمایشگاه رویش مورد بازديد علاقه مندان قرار مي گيرد.

وی خاطرنشان كرد: این نمایشگاه از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ عصر برپاست كه متخصصان، دانشجویان و عموم مردم می‌توانند این کتاب‌ها را از نزدیک مشاهده کرده و با پایان نمایشگاه‌، کتاب‌های موردنظر خود را از کتابخانه‌های شهر امانت بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :