استاندار ایلام،
استاندار ایلام بیان داشت : در مجموع رتبه ایلام از نظر کیفیت پخت نان در مقایسه با کشور رضایت بخش است اما با توجه با گندم و آرد با کیفیت ایلام باید رتبه نخست کشور از نظر پخت نان را داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۵۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 29 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا افزود :  فروش خارج از شبکه به هیچ عنوان نباید مشاهده شود چراکه اختلاف قیمت آرد آزاد تمام شده ۶۲۰ هزار تومان است در حالی که هر کیسه آرد یارانه ای با قیمت حدود ۳۵ هزار تومان در اختیار نانوایی ها قرار می گیرد.

وی گفت : تاکنون ۲۰۰ نانوایی اعلام آمادگی کرده اند که برای تعویض ماشین آلات نانوایی و دیگر امورات مربوط به نانوایی به تسهیلات نیاز دارند که ۵۰۰ میلیون ریال با بهره ۴ درصد به این متقاضیان اعطا می شود.

بهرام نیا مطرح کرد : پس از ۲ هفته از انتصاب بعنوان استاندار ایلام بصورت میدانی از وضعیت نانوایی بازدید کردیم که پس از آن بازدیدها، جلسات مستمر برگزار و تصمیمات مهمی اتخاذ و امروز شاهد 

وی ادامه داد :  این مدت علاوه بر جلوگیری از فروش و توزیع خارج از شبکه آرد، شاهد افزایش کیفیت و کمیت پخت نان هستیم و وضعیت بهداشت نانوایی نیز نسبت به قبل بهتر شده است.

بهرام نیا گفت : هیچ نانوایی حق تعطیلی خودسرانه نداشته و حق ندارد بصورت غیرقانونی روز جمعه فعالیت نداشته باشد ، مسئولیت نظارت آن با فرمانداری ها و دستگاه های نظارتی مربوطه است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار