رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: شهرستان آبدانان از وضعیت زرد به وضعیت قرمز قرار گرفت و سه شهرستان نیز به نارنجی تغییر وضعیت دادند.
کد خبر: ۱۰۵۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴ 23 July 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر جاسم محمدی روز شنبه  اظهار داشت: شهرستان های دره شهر و ایوان از وضعیت زرد به نارنجی و سیروان از آبی به نارنجی تغییر یافت و بدره نیز همچنان در وضعیت نارنجی قرار دارد.

وی با بیان اینکه شهرستان چوار نیز از آبی به زرد تغییر یافت، افزود: شهرستان های چوار، چرداول و دهلران در وضعیت زرد و ایلام، ملکشاهی، مهران و هلیلان نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: ۹ بیمار کرونایی جدید ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی بستری شدند و هم اکنون مجموع بستری های استان ۲۵ نفر است.

دکتر محمدی یادآور شد: از بستری های جدید چهار نفر مربوط به ایلام، یک نفر ایوان، یک نفر چرداول، یک نفر بدره، یک نفر دهلران و یک نفر نیز مربوط به مهران است.

وی تاکید کرد: ۴۹ ابتلای جدید کرونا شبانه روز گذشته در ایلام شناسایی و مجموع مبتلایان استان به ۸۰ هزار و ۳۵۴ نفر افزایش یافت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اضافه کرد: یک فوتی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده و مجموع قربانیان استان به یک هزار و ۲۵۷ نفر افزایش یافت./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار