برای ساخت این ۲۰۶ پروژه‌ ۲۴۹میلیارد و ۴۸۴هزار و ۴۰۰میلیون ریال سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده است و با بهره‌برداری از آنها ۱۵هزار و ۴۹۴ فرصت شغلی در منطقه ایجاد می‌شود
کد خبر: ۱۰۵۷۶۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲ 22 July 2022

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی و گردشگری مازندران ، سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت:

۲۰۶ پروژه گردشگری در سراسر استان در حال ساخت است.

 مهدی ایزدی اظهار داشت: برای ساخت این ۲۰۶ پروژه‌ ۲۴۹میلیارد و ۴۸۴هزار و ۴۰۰میلیون ریال سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده است و با بهره‌برداری از آنها ۱۵هزار و ۴۹۴ فرصت شغلی در منطقه ایجاد می‌شود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود:

مازندران به‌ دلیل داشتن ظرفیت‌های گردشگری مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی است، لذا به منظور رفاه گردشگران ورودی به استان، اقدامات کارشناسی و برنامه‌ریزی‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت‌های گردشگری صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: « بین این ۲۰۶ پروژه در حال ساخت، چندین هتل یک تا پنج ستاره، اقامتگاه سنتی، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، مجتمع گردشگری، مرکز سرگرمی و تفریحی، مجتمع اقامتی و خدمات رفاهی بین‌راهی و سفره‌خانه سنتی قرار دارد.

ایزدی با بیان اینکه میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها از ۳۰ تا ۸۰ درصد است، گفت: پیش‌بینی می‌شود این پروژه‌ها تا سال آینده به بهره‌برداری برسد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار