مدیرکل بازرسی استان ایلام ؛
مدیرکل بازرسی استان ایلام اظهار داشت :از ایلام به سمت مهران تونل کیلومتر ۵ به طول ۸۴۰ متر در دست احداث است و حفاری آن به پایان رسیده و هم اکنون پیمانکار مشغول کف کنی و ترانشه برداری مسیر رفت و برگشت این تونل برای عبور اضطراری در ایام اربعین است.
کد خبر: ۱۰۵۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵ 19 June 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ مهدی اصلانی افزود: طبق برنامه ریزی کارفرما قرار است مسیر بعد از تونل کیلومتر ۵ تا تونل دوم راه کربلا به علاوه پل بزرگ این مسیر تا اربعین به صورت چهار خطه آماده شود و پیمانکار در تونل دوم راه کربلا نیز مشغول عملیات لاینینگ است، این تونل و مسیر ورودی و خروجی آن برای عبور اضطراری اربعین آماده خواهند کرد.

وی افزود:  برای مهار رانش زمین در این منطقه و احداث جاده که طول آن ۲ کیلومتر است، به تازگی قرارداد منعقد شده و باید برای اربعین امسال تمهیداتی اتخاذ تا احداث این قطعه مانعی برای ترافیک عبوری زائران اربعین ایجاد نکند.

اصلانی ادامه داد : با توجه به اهتمام و پیگیری‌های مجموعه مدیریتی اداره کل راه و شهرسازی و عوامل مشاور و پیمانکار، ۶ کیلومتر باقیمانده از تقاطع ماربره تا سه راهی صالح آباد هم اکنون در حال اجرای آسفالت است و با نظارت مستمر کارفرما و جدیت پیمانکار تا اربعین به صورت بزرگراه تکمیل شود و زیر بار ترافیک برود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار