جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت :همزمان با سراسر کشور و در آستانه عید غدیر و به مناسبت دهه امامت و ولایت، رزمایش کمک مومنانه با اهدای ۷ هزار بسته معیشتی در ایلام اجرا شد.
کد خبر: ۱۰۵۶۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱ 16 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار قدرت الله کریمیان در حاشیه برگزاری این مراسم، اظهار کرد: در استانه عید سعید غدیر و به مناسبت دهه امامت و ولایت،۷ هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از ۵ میلیارد تومان بین نیازمندان استان توزیع می شود.

وی  با بیان اینکه تا کنون بیش از ۳۶۰ هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع کرونا در بین نیازمندان توزیع شده است، گفت: همچنین در این مدت، یک میلیون و ۱۰۰ هزار پرس غذای پخت و در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی از پخت و توزیع ۱۰۰ هزار پرس غذا همزمان با شروع دهه امامت و ولایت تا روز عید سعید غدیر خبر داد و گفت: اعزام ۱۱۰ گروه جهادی به مناطق مختلف استان، توزیع ۳۵۰ جهیزیه به نوعروسان با همکاری سپاه و بنیاد احسان، افتتاح طرح های آبرسانی به مزارع کشاورزی نیز از دیگر برنامه های دهه امامت و ولایت است.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام یادآور شد: در آینده هم و تا زمانی که نیاز باشد ما در کنار مردم خواهیم بود و رزمایش های کمک های مومنه به همت سپاه استان و با کمک سایر نهادها ادامه خواهد داشت.

گفتی است این رزمایش به همت بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار