رئیس هیئت اسکواش همدان با بیان اینکه مسابقات از9 مهرماه آغاز شده است، گفت: اسکواش‌بازان همدانی در این دوره از مسابقات حضور دارند.
کد خبر: ۱۰۵۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳ 07 October 2015
رئیس هیئت اسکواش همدان با بیان اینکه مسابقات از9 مهرماه آغاز شده است، گفت: اسکواش‌بازان همدانی در این دوره از مسابقات حضور دارند.

به گزارش تسنیم؛فاطمه سادات شبیری اظهار داشت: مسابقات آزاد منطقه‌ای غرب کشور از نهم مهرماه آغاز و در آذربایجان غربی در حال برگزاری است.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان افزود: هیئت اسکواش استان همدان در چهار رده سنی بزرگسالان، زیر 11 سال، زیر 13 سال و زیر 15 سال در این مسابقات حضور دارد.

وی با اشاره به اینکه تیم اسکواش همدان با قدرت در این دوره از مسابقات حاضر شده است، بیان کرد: تیم اسکواش همدان را آرشام بابکیان، امیرصالح نصرتی، محمدمهدی و حسن شایان تشکیل داده‌اند.

شبیری با بیان اینکه استعدادیابی جزو برنامه‌های هیئت اسکواش استان همدان است، عنوان کرد: در این راستا اقدامات خوبی انجام شده و آموزش‌و‌پرورش همکاری خوبی را داشته است.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان با اشاره به اینکه اسکواش رشته‌ای جذاب و مفرح است، تصریح کرد: همچنین ورزش در سلامت جسمی و روحی ورزشکاران موثر است.

وی با بیان اینکه نبود بودجه کافی از جمله مشکلات اسکواش استان است، گفت: می‌طلبد که بخش خصوصی در این رشته ورود کند چراکه همدان پتانسیل خوبی در رشته اسکواش دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار